Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: می‌دانم که هواداران چه استرسی داشتند و چه دقیقه‌ای ما گل زدیم. فکر می‌کنم استرس امروز روی بازیکنان هم تأثیر گذاشته بود. خدا را شکر که بازی را بردیم و این سه امتیاز مبارک هواداران باشد. باید خیلی بهتر از این بازی می‌کردیم و بیشتر از این تلاش می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه از بازی تیم‌مان دفاع می‌کردم اما امروز می‌گویم باید خیلی بهتر از این عمل می‌کردیم. شاید شرایط جدول روی این مسابقه تأثیر گذاشته بود. 

وی در مورد گل آرمان رمضانی گفت: همانطور گفتم امروز خیلی استرس وجود داشت. برای آرمان هم خیلی خوشحالم که امروز گل سه امتیازی زد او بدون حاشیه تلاش کرده است. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه فاصله‌تان با پرسپولیس باز هم 6 امتیاز شد، گفت: ما هفته گذشته مقابل تیم خوب سپاهان مساوی کردیم اما خیلی‌ها انتقاد کردند.اما به هر حال در نیم فصل دوم و هفته‌های آخر شرایط فرق دارد. دیدید که امروز ما سه امتیاز را گرفتیم، تیم رقیب مساوی کرد.

چشمی در مورد اینکه آیا قهرمان می‌شوید یا خیر، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. سه امتیاز امروز خیلی کمک‌مان کرد و امیدوارم در بازی با فولاد هم به پیروزی برسیم. 

وی در مورد هجمه‌ها علیه استقلال به خاطر رأی‌ گل‌گهر عنوان کرد: قرار شد نیم‌فصل دوم را فوتبالی نگاه کنیم و فوتبالی نتیجه بگیریم. یکی دو بار در مورد این موضوع مفصل صحبت کردیم. امیدوارم همه تیم‌ها به زمین برگردند و فوتبالی نتیجه بگیریم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال استقلال پرسپولیس شهرخودرو سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد