Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود علیپور جدی، در آیین تجلیل از کارگران شرکت سرب و روی زنجان، با اشاره به اینکه کارگران از ستون فقرات مجموعه‌های تولیدی و صنعتی هستند، اظهار داشت: همه ما باید تا زمانی که می توانیم و تا وقتی که نفس داریم کار کنیم تا مشکلات پیش آمده جبران شود.

مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران با تاکید بر اینکه، امروز در سنگر تولید کار کردن، بحث اصلی کشور است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چند سالی است که شعار سال را در حوزه کار و تولید نامگذاری می‌کنند که این حاکی از اهمیت مسئله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کارگران به عنوان عامل و انگیزه برای فعالان حوزه تولید نام برد و گفت: تلاش کارگران در محیط‌هایی که همراه با آلودگی فضای کار است، جای قدردانی دارد.

جدی تاکید کرد: برای تک تک کارگران جهاد و تلاشی که هر روز در این محیط انجام می‌دهند، غیر از انجام کار روزمره، ثواب اخروی نیز دارد.

 مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران به شرایط سخت کاری به ویژه در حوزه تولید و صنعت افزود: روند تولید از تامین هزینه قطعات و مواد اولیه تا تهیه آنها با مشکلات زیادی همراه است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما حل مسئله است، گفت: حل مشکلات حوزه تولید، کار و تلاش چند برابری می‌خواهد و تک تک ما وظیفه داریم تا حد توان در در راستای کاهش مشکلات پیرامونی تلاش کنیم.

مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران با قدردانی برگزاری مراسم تجلیل از کارگران در شرکت ملی سرب و گفت: حداقل سالی یکبار باید از کارگران نمونه قدردانی شود، تا انگیزه برای ادامه راه فراهم شود.

در ادامه این مراسم، کمال سعادتی، عضو هیئت مدیره شرکت ملی سرب و روی ایران نیز با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل صنعت سرب و روی، تامین خاک مورد نیاز است، اظهار کرد: باید تلاش کرد مشکلات رفع شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه این صنعت به خاک از منابع داخلی و خارج از کشور نیاز دارد، تصریح کرد: صنعت سرب و روی برای واردات به‌ خاطر تحریم‌ها با مشکل جدی مواجه است.

وی با بیان اینکه یکی از موانعی که این صنعت با آن دست به گریبان است، مشکل فروش است، افزود: فعالان این صنعت بعد از صادرات، موانع عمده‌ای برای انتقال پول به کشور دارند و در کنار آن برای انتقال محصول به خارج از مرزها نیز با محدودیت مواجه هستند.

سعادتی در ادامه با اشاره به اینکه با تلاش انجام شده، سرب و روی زنجان به صنعتی سبز تبدیل شده است، عنوان کرد: با وجود هزینه‌بر بودن لوازم مرتبط با این موضوع، برنامه‌ریزی شد تا خیال شهروندان زنجانی از فعالیت این شرکت به لحاظ موارد زیست‌ محیطی راحت باشد.

در ادامه مدیرکل روابط‌عمومی، تشریفات و روابط بین‌الملل استانداری زنجان نیز با اشاره به جهاد کارگران برای رونق اقتصادی کشور، گفت: باید قدردان قشر زحمتکش کارگری بود.

مهدی ورقایی با اشاره به حواشی که چند سال قبل حول فعالیت شرکت سرب و روی زنجان و آلایندگی آن به وجود آمد، گفت: این شرکت در حال حاضر این صنعت جزو صنایع پاک استان به‌ شمار می‌آید.

گفتنی است، علاوه بر تجلیل از کارگران به گفته مدیران همچنین بسته معیشتی برای کارگران نیز توزیع شد.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین تحریم افزایش بهره وری توسعه روی ایران سرب و روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی