Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی امین دوره لیگ برتر تنیس روی میز با قهرمانی رعد پدافند هوایی خاتمه یافت و مراسم اختتامیه برگزار و جام قهرمانی به تیم رعد پدافند اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از برگزاری سه مرحله از رقابتهای رفت و برگشت سی امین دوره لیگ برتر در مجموعه امیر احتشام زاده تهران، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعد با صدرنشینی در دو مرحله قبل، یک روز پیش از برگزاری دیدار پایانی قهرمانی خود را تثبیت کرد و در آخرین رویارویی، عصر (دوشنبه ) به مصاف پالایش نفت آبادان رفت که در پایان با حساب سه بر دو به برتری دست یافت.

فراسنج مدافع عنوان قهرمانی نیز در آخرین دیدار به مصاف شهرداری کرج رفت که در نهایت با حساب ۵ بر صفر به پیروزی رسید و با ۲۵/۵ امتیاز نائب قهرمان شد.

دانشگاه آزاد در ماراتن سخت و نفسگیر روز پایانی در مصاف با پادما یدک به برتری ۳ بر ۲ دست یافت. دانشگاه آزاد با ۲۱/۵ امتیاز به همراه پادما یدک که ۲۰ امتیاز از این دوره از رقابت های لیگ کسب کرد بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

تیم عقاب نهاجا در روز پایانی به مصاف تیم جوان و آینده دار مقاومت تبریز رفت که در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید.

رده بندی نهایی سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز به شرح زیر است:

مقام اول: رعد پدافند هوایی اصفهان با ۲۷ امتیاز

مقام دوم: فراسنج با ۲۵/۵ امتیاز

مقام سوم مشترک: دانشگاه آزاد با ۲۱/۵ امتیاز

مقام سوم مشترک: پادما یدک با ۲۰ امتیاز

مقام پنجم: شهرداری کرج با ۱۸/۵ امتیاز

مقام ششم: پالایش نفت آبادان با ۱۵/۵ امتیاز

مقام هفتم:عقاب نهاجا با ۸ امتیاز

مقام هشتم: مقاومت تبریز با ۴ امتیاز

 

مراسم اختتامیه سی امین دوره لیگ برتر تنیس روی میز برگزار شد و از برترین های شرکت کننده تقدیر به عمل آمد.

در این مسابقات رعد پدافند با ٢٥.٥ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد. تیمی که در فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و این فصل جام را به خانه برد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر تنیس روی میز سی امین دوره رعد پدافند ۵ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد

پس از سال‌ها کشمکش و طرح اتهامات متعدد، انتظار می‌رود سرنوشت این پرونده در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود. 

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس، گفته است پرونده لیگ برتر علیه منچسترسیتی به دلیل ادعای نقض قوانین مالی این لیگ، به زودی حل و فصل خواهد شد.

طرفداری | به گزارش PA، سیتی پس از کسب پیروزی ۴-۰ مقابل برایتون در روز پنجشنبه شب، همچنان در صدر جدول قرار دارد و برای کسب دومین قهرمانی خود پس از ۱۱۵ اتهامی که در فوریه سال گذشته توسط لیگ برتر علیه آن‌ها مطرح شد، پیشتاز است.

مسترز در پاسخ به این سوال که آیا دومین قهرمانی سیتی در حالی که اتهامات علیه آن‌ها همچنان پا برجاست به فوتبال لیگ‌های اروپایی آسیب می‌زند، گفت:

مقامات فوتبال در این جایگاه نیستند که در مورد این‌که دوست دارند چه تیمی قهرمان لیگ شود، گزینشی عمل کنند.

مسترز در سخنرانی خود در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی ادامه داد:

نکته کلیدی این است که این رقابت تا روز آخر فصل پا برجاست. چه کسی می‌داند در روز ۱۹ مِی شرایط از چه قرار خواهد بود؟ بدیهی است که نمی‌توانیم در مورد این پرونده اظهار نظر کنیم؛ تاریخی تعیین شده است و پرونده در آینده‌ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید. من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر بیشتری داشته باشم.

قرار است کمیسیونی مستقل،  اواخر امسال به این پرونده رسیدگی کند اما قطعا پیش از پایان فصل جاری این اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به حجم اتهامات، تصمیم‌گیری در این پرونده ممکن است تا سال آینده طول بکشد.

سیتی با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال به استقبال هفته جدید می‌رود اما یک بازی عقب‌افتاده نسبت به توپچی‌ها دارد. اگر آن‌ها بتوانند قهرمان شوند، این چهارمین قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی‌شان طی هفت فصل اخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

مدیرعامل لیگ برتر: پرونده منچسترسیتی و چلسی با باشگاه‌های کوچک متفاوت است

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند