Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای پنجاه و پنجمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران از برخورد پلیس با احتکار و مقابله با قاچاق کالا، خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته  ماموران پلیس امنیت اقتصادی بیش از ۳۰ تن آرد و بالغ بر ۱۰۰۰ تن برنج، روغن و شکر احتکار شده را از دو انبار در جنوب تهران کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری نیز در رعد ۵۵ ، سه هزار و ۹۷۰ فقره اموال مسروقه کشف و ۳۳ باند منهدم و ۸۲۳ مجرم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در مجموع به ۹۲۳ پرونده رسیدگی شد اعلام کرد: ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲۴ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

وی گفت: در این طرح ۸۵ پاتوق سارقین و محل فروش اموال مسروقه پاکسازی شد.

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت طرح رعد پلیس پیشگیری دستگیری سارق کشف کالای اساسی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت