Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@14:26:53 GMT

بهترین پیمانکار بازسازی خانه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۱۶۳

بهترین پیمانکار بازسازی خانه در تهران

بازسازی خانه در مناطق مختلف تهران، مخصوصا در منطقه یک تهران، یکی از راهکارهای صاحبان خانه‌ها برای داشتن یک خانه مدرن است. منطقه یک تهران یکی از مناطق قدیمی تهران شناخته می‌شود. در این منطقه محله‌های قدیمی زیادی هستند. هرچند که طی سالیان اخیر،‌ بیشتر خانه‌ها در این منطقه و محله‌های آن مانند نیاوران، الهیه، قیطریه و غیره با ساخت و سازهای مدرن، به یک منطقه لوکس و لاکچری تبدیل شده، اما به دلیل بافت قدیمی این منطقه، برخی از خانه‌ها با این ظاهر مدرن همخوانی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر‌، قیمت خانه در این منطقه نیز بسیار بالا است؛ بنابراین بهترین راه برای اینکه صاحبان خانه‌ها، دارای یک خانه و ساختمان نوساز شوند، بازسازی آن است. این کار، از ساخت و ساز یک خانه جدید هزینه‌های بسیار کمتری در بر دارد که البته ضرورت‌ها و هزینه‌هایی در پی خواهد داشت. با ما همراه باشید تا به بررسی بازسازی ساختمان در تهران و معرفی یکی از بهترین شرکت‌های پیمانکاری برای این هدف بپردازیم.

بازسازی ساختمان و خانه با آرکسان

دلایل زیادی برای بازسازی یک خانه و ساختمان وجود دارد؛ اما به طور کلی، ساختمان‌ها و خانه‌های مختلف پس از یک دوره چند ساله پس از ساخت، نیاز به بازسازی دارند. از عمده‌ترین دلایل برای بازسازی یک خانه، افزایش قیمت آن است؛ زیرا خانه‌هایی که قدمت بیشتری دارند، از ارزش پایین‌تری برخوردارند. مخصوصا در محله‌های مرفه تهران مانند منطقه یک که ساختمان‌های مدرن و سربه فلک کشیده بسیاری وجود دارند.

در این محله‌ها، قیمت خانه‌ها بسیار زیاد خواهد بود و صاحبان خانه‌های قدیمی، باید برای ملک خود که امکانات کمتری دارد، ارزش‌گذاری کمتری انجام دهد؛ ولی با بازسازی این خانه‌ها، ارزش آن‌ها مانند دیگر خانه‌ها زیاد خواهد شد و طبیعتا مشتریان نیز برای خرید یا اجاره آن رغبت بیشتری خواهند داشت.

از سوی دیگر، افزایش زیبایی منازل نیز یکی دیگر از دلایل بازسازی آن‌ها است که باعث افزایش قیمت نیز می‌شود. ظاهر این خانه‌ها با گذشت سالیان طولانی از عمر ساختمان، دچار تخریب و فرسودگی می‌شود؛ بنابراین با بازسازی و نوسازی این خانه‌ها، هم نمای ساختمان مانند سختمان‌های مدرن و امروزی خواهد شد و همچنین داخل آن‌ها نیز از امکانات جدید برخوردار می‌شود. این کار، گاهی اوقات با تغییر نقشه ساختمان انجام می‌شود و برای زیرینای خانه،‌ یک طرح و نقشه جدید ریخته می‌شود. اگر این کار به صورت اصولی و درست توسط متخصصان این حوزه انجام شود، هم داخل خانه زیبا و مدرن خواهد شد و هم اینکه امکانات مورد استفاده زیاد می‌شود. در شرکت آرکسان، این خدمات به بهترین شیوه و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از دلایلی که صاحب خانه‌ها و مالکان به سراغ بازسازی ساختمان خود می‌روند این است که با این کار، هزینه‌های مختلف در مصرف انرژی کاهش چشمگیری خواهند یافت. ساختمان‌های قدیمی به دلیل مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها و استفاده از سیستم‌های قدیمی سرمایشی و گرمایشی، و همچنین استفاده زیاد از انرژی برق، نیاز به بازسازی دارند. با این کار، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

برای بازسازی منازل و خانه‌های منطقه یک تهران، شرکت‌های پیمانکاری زیادی فعال هستند. شرکت آرکسان، یکی از این شرکت‌ها است که با در اختیار داشتن تیمی مجرب از متخصصین این حوزه، درخواست شما را به بهترین شکل برآورده خواهند کرد.

آرکسان و بازسازی خانه منطقه یک تهران

در محله‌های مختلف منطقه یک تهران،‌ مانند آجودانیه،‌ اقدسیه، الهیه، اوین، تجریش، ولنجک، کامرانیه، قیطریه، فرمانیه و غیره، ساخت‌ و سازهای زیادی انجام شده و این مناطق قدیمی تهران، بافت قدیمی چندانی ندارند؛ از این رو برخی از خانه‌ها و ساختمان‌های موجود در این محله‌ها، برای اینکه با ساختمان‌ها و امکانات خانه‌های این منطقه هماهنگ شوند، با بازسازی به این هدف خواهند رسید.

پیمانکار بازسازی خانه نیاوران

در محله نیاوران، برخی از خانه‌ها به دلیل داشتن نقشه‌های قدیمی باعث می‌شوند که مناظر زیبای این محله از کوه‌های شمال تهران از دید خارج شود و همچنین نور کافی به کل خانه وارد نشود. با بازسازی این خانه‌ها توسط پیمانکارانی که تجربه کافی در این زمینه دارند، خانه‌ها و ساختمان‌ها دارای فضای مفید بیشتری خواهند بود و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی خواهد شد. یکی از خدمات شرکت آرکسان ، بازسازی و نوسازی خانه‌های این محله است.

دلایل بازسازی خانه کامرانیه

برخی از ساختمان‌ها، از نظر استحکام مشکلی ندارند و تنها دلیل برای بازسازی آن‌ها، زیبایی این خانه‌ها و هماهنگی با خانه‌های مجاور است. در محله کامرانیه که از محله‌های منطقه یک تهران شناخته می‌شود، با ساخت و سازهای مدرن و امکانات مختلف داخل خانه‌ها، صاحبان خانه‌های قدیمی در این محل، برای زیبایی خانه خود و مدرنیزه کردن آن، اقدام به بازسازی می‌کنند. این کار هزینه بسیار کمتری نسبت به ساخت یک خانه جدید در بر خواهد داشت.

پیمانکار بازسازی خانه الهیه

الهیه تهران که با وجود خیابان معروف فرشته در آن شناخته می‌شود، یکی دیگر از محله‌های منطقه یک است که خانه‌ها و ساختمان‌های لوکسی در آن ساخته می‌شود؛ از همین رو برای خانه‌های قدیمی مشتری زیادی وجود نخواهد داشت. همچنین قیمت این خانه‌ها نیز در مقایسه با خانه‌های دیگر بسیار پایین است. در تهران، شرکت‌های پیمانکاری محتلفی وجود دارند که کار بازسازی و طراحی داخلی را در خانه‌های محله الهیه به بهترین شکل انجام می‌دهند و خانه‌ای با امکانات جدید و زیبا در اختیار شما قرار خواهند داد. در دیگر مناطق و محلات منطقه یک تهران نیز این مجموعه معتبر و خوش‌نام شما را در بازسازی منزل همراهی خواهد کرد.

آرکسان؛ بهترین شرکت برای پیمانکاری بازسازی خانه

برای اینکه خانه خود را بازسازی کنید، باید از یک تیم خبره در این زمینه بهره بگیرید. با استفاده از مشاوران و متخصصان باتجربه در این زمینه، هزینه‌های بازسازی مانند خرید ابزار و مصالح، تا حدودی پایین می‌آید. همچنین،‌ در پایان از نیتجه کار نیز راضی خواهید بود.

در این زمنیه، شرکت‌های پیمانکاری زیادی در ایران و در سطح تهران مشغول به کار هستند. یکی از این شرکت‌ها که تجربه زیادی در این زمینه و در ارائه خدمات بازسازی در شهر تهران دارد، شرکت آرکسان است. شرکت آرکسان، خدمات مختلفی از جمله بازسازی و طراحی داخلی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

اگر شما هم برای بازسازی خانه و ساختمان خود در منطقه یک تهران یا مناطق دیگر تهران، نیاز به پیمانکار دارید، می‌توانید از طریق سایت شرکت آرکسان با خدمات و تجارب آن‌ها آشنا شده و بازسازی خانه خود را به آن‌ها بسپارید. همچنین از دیگر خدمات شرکت آرکسان، تغییر دکوراسیون داخلی منازل را می‌توان نام برد. همچنین در این شرکت، خدمات مشاوره‌ای نیز برای تغییر دکوراسیون انجام می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازسازی خانه شرکت های پیمانکاری منطقه یک تهران صاحبان خانه ها بازسازی خانه برای بازسازی کار بازسازی خانه ها ساختمان ها خانه ها خواهد شد شرکت ها یک خانه محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی کیست؟
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران