Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:59:25 GMT

از ۷۴ نفر معلم نمونه شهرستان مبارکه تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۴۱۲

از ۷۴ نفر معلم نمونه شهرستان مبارکه تجلیل شد

 ۷۴ معلم منتخب و فرهنگی نمونه مبارکه در آئینی باحضور فرماندار و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شفیع‌زاده در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان مبارکه، از زحمات معلمان این شهرستان طی دو سال گذشته تقدیر و اظهار کرد: معلمان در طول دو سال گذشته زحمات بسیاری متحمل شدند و بدون توجه به زمان و ساعت کوشش کردند تا خلاء تعلیم و تربیت و تحصیل را پر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضوری شدن کلاس‌های درس اشاره کرد و افزود: در زمانی که اعلام شد کلاس‌ها حضوری برگزار شود با مقاومت‌هایی از سوی اولیا روبه‌رو بودیم که این مسئله با درایت و دوراندیشی اولیای مدرسه و توجیه معلمان مدارس برطرف شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه با اشاره به افت تحصیلی آشکار و پنهان ناشی از برگزاری کلاس‌های مجازی در سال‌های آینده، ادامه داد: این افت تحصیلی از نگاه ما پنهان نیست و اگر جبران نشود در آموزش بعدی تأثیر خواهد گذاشت. باید با همفکری با معلمان و اولیای دانش‌آموزان برای این مشکل راهکاری بیابیم.

وی در تبیین آثار و اندیشه و تفکر استاد مطهری گفت: ما در سنگر تعلیم و تربیت تنها به دانش‌آموز علم‌آموزی نمی‌کنیم بلکه در کنار علم، دین را هم پرورش می‌دهیم.

معلم مهمترین عنصر در هویت‌سازی فرهنگی و تعلیم و تربیت

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی امام جمعه مبارکه با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام معلم، اظهار کرد: جایگاه معلم به عنوان مهمترین عنصر در هویت‌سازی فرهنگی و تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی از قداست بسیار بالایی برخوردار است و همه ما مدیون معلمان هستیم.

وی افزود: مقام معلم از برجسته‌ترین مقامات در دین مقدس اسلام است.

مدرسه شریف‌ترین مکان برای تعلیم و تربیت است

سیدعلیرضا حسینی فرماندار مبارکه در این مراسم با بیان اینکه مدرسه شریف‌ترین مکان برای تعلیم و تربیت است و معلمان به عنوان پیشران جامعه دانش‌بنیان نقش ویژه‌ای در توسعه کشور و هدایت جوانان دارند، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت به عنوان رکن اصلی فرآیند تولید علم از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

وی بر ضرورت تکریم همه جانبه از مقام معلم و جایگاه علم، دانش و فرهنگ تاکید کرد و افزود: معلم محور وحدت آفرینی و هدایت جامعه است و به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.

به گزارش ایمنا، همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان مبارکه با حضور امام جمعه مبارکه، فرماندار شهرستان و تعدادی از مسئولان این شهرستان در سالن مرکز پژوهش سرای آموزش و پرورش مبارکه برگزار شد.

در این مراسم از سه معلم نمونه استانی و ۷۱ معلم منتخب منطقه‌ای و شهرستانی تجلیل شد.

کد خبر 574112

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مبارکه آموزش و پرورش مراسم تجلیل معلمان روز معلم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت