Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@13:46:04 GMT

منبع: فدراسیون تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۶۷۶

منبع: فدراسیون تکواندو

ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش ایران اکونومیست، ششمین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو، با حضور اصغر رحیمی، فیض‌الله نفجم، هادی افشار و یوسف کرمی به عنوان اعضای کمیته فنی، بیژن مقانلو، مجید افلاکی و مسعود حجی‌زواره به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی مردان، علی تاجیک رئیس سازمان تیم ملی، مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون و هادی ساعی رییس فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود لشگری دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در خصوص تصمیمات این جلسه، گفت: با توجه به اینکه نتایج جام ریاست فدراسیون جهانی که اسفند ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد در سال ۲۰۲۳ محاسبه خواهد شد و پس از تعویق بازی‌های آسیایی و یونیورسیاد دانشجویان عملکرد تکواندوکاران در مسابقات انتخابی و همچنین لیگ برتر تکواندو مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق قانون اتحادیه تکواندو آسیا هر کشور مجاز به اعزام ۶ تکواندوکار از ۸ وزن قانونی به مسابقات قهرمانی آسیا است، بر همین اساس تصمیم بر این شد که ۲ وزن منهای ۵۴ کیلوگرم و منهای ۸۷ کیلوگرم از دستور کار اعزام خارج شده و در سایر اوزان نفرات خود را به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

لشگری یادآور شد: پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضای کمیته در نهایت مهدی حاج موسائی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا، کره‌جنوبی میزبان یک تورنمنت بین‌المللی است که علی نجفی، متین رضایی و برنده مبارزه سیاوش بیات و امیرحسین محمدخانلو برای حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم ملی به کره جنوبی اعزام خواهند شد.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا ۲۴ تا ۲۷ ژوئن، (سوم تا ششم تیرماه) به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ برتر تکواندو ، مسابقات قهرمانی آسیا ، فدراسیون تکواندو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو وزن منهای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند