Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:51:19 GMT

اجرای قطعی آرای محاکم حوزه آب و اراضی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۰۵۰۲

اجرای قطعی آرای محاکم حوزه آب و اراضی در زنجان

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی گفت: برای پیشبرد اهداف و مصوبات جلسه چه در امور اراضی، چه در امور چاه‌ها و چه در کمسیون رفع تداخلات، همراهی و همکاری مسؤولان متولی، امری لازم و ضروری است.

او می گوید: بنیاد مسکن و اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان اقدامات لازم و برابر قانون نسبت به سند دار کردن ۱۲۰ روستا در استان زنجان که موقوفه هستند، انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اجرای قطعی آرای محاکم در حوزه‌های آب و اراضی بدون تبعیض مورد تأکید است. اقدامات مقابله‌ای برای مسئولان یک تکلیف است و باید هزینه‌ها را برای جمهوری اسلامی کم کنیم که راه حل آن، اقدامات پیشگیرانه است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی می گوید: در تغییر غیر مجاز کاربری اراضی اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ از مسؤولین امر مورد تأکید است و بر اساس این قانون، جهاد کشاورزی بایستی هنگام مشاهده و گزارش ساخت و ساز اراضی غیر مجاز بدون دستور و رأی دادگاه اقدام به تخریب کند.




باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری زنجان اوقاف و امور خیریه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد