Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:22:33 GMT

پیروزی شیرین شهرداری همدان برابر استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۷۷۱

پیروزی شیرین شهرداری همدان برابر استقلال خوزستان

در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، روز گذشته قطار لیگ دسته اول فوتبال کشور به ایستگاه بیست و نهم خود رسید تا شاهد رقابت‌های جذاب و سرنوشت سازی باشیم.

در این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف تیم خوب و قدرتمند استقلال خوزستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستانی‌ها در این فصل یک تیم پر مهره با بازیکنان نامی و با تجربه ای را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کرده‌اند اما در طرف دیگر میدان تیم یکدل و یکدست شهرداری همدان در این دیدار سرنوشت‌ساز برای تثبیت بقای خود محکوم به پیروزی بود.

رضا طلایی‌منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در این دیدار با ترکیب پرویز کرمی، حسین کاظمی، پیمان حشمتی، ساسان جعفری کیا، مجید شعبانی، مرتضی کرمی، امیرمحمد نسایی، محمد بیرانوند، سجاد برخورداری، میثم زمانی و مهدی خلج وارد میدان شد.

شهرداریچی‌ها در نیمه اول و در دقایق ابتدایی بازی مالکانه و زیبایی به نمایش گذاشتند و در همان دقایق ابتدایی روی ضربه ایستگاهی زیبای امیرمحمد نسایی به گل رسیدند.

بعد از گل تیم فوتبال شهرداری همدان، بازیکنان استقلال خوزستان بازی تهاجمی را انجام دادند اما پرویز کرمی با چندین واکنش خوب مانع از گلزنی حریف شد در نهایت نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم فوتبال استقلال خوزستان با ۳ تعویض هجومی که انجام داد سعی بر جبران نتیجه داشت اما دفاع مستحکم و هوشمندانه تیم فوتبال شهرداری همدان مانع از موقعیت‌‌سازی حریف شد.

در این نیمه امیر حسین پورقاسمی، میلاد داودی، مرصاد فلاح نژاد و امیرحسین سوری برای تیم فوتبال شهرداری همدان به میدان رفتند و با این تعویض ها بازی به تعادل کشیده شد.

این دیدار جذاب و نفسگیر در نهایت با برتری تیم فوتبال شهرداری همدان با تک گل نیمه اول امیر محمد نسایی به پایان رسید.

با کسب ۳ امتیاز شیرین این دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان ۳۸ امتیازی شد و دو پله در جدول رده‌بندی صعود و در جایگاه نهم قرار گرفت تا با خیالی آسوده در بازی‌های آینده به میدان برود.

در ابتدای این دیدار جذاب بازیکنان دو تیم به همراه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معاونین دستگاه ورزش، اعضای شورای اسلامی شهر همدان،  رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، فرماندهان جنگ و سایر مدیران استانی به مقام شامخ شهید شاخص ورزش کشور سردار شهید علیرضا شمسی پور ادای احترام کردند.

همچنین دکتر سید مسعود حسینی شهردار محترم کلان شهر همدان نیز با ادای احترام به مقام شامخ شهید شاخص ورزش کشور سردار شهید علیرضا شمسی پور از فرزند این شهید بزرگوار که از کارکنان معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است نیز تقدیر کرد.

گفتنی است؛ در هفته سی ام تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار خارج از خانه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری همدان سید مسعود حسینی تیم فوتبال شهرداری همدان شهرداری همدان استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان