Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@11:42:30 GMT

صدور مجوز پارکینگ ماشین‌های سنگین در اردبیل بررسی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۵۰۲۶

صدور مجوز پارکینگ ماشین‌های سنگین در اردبیل بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان اردبیل، اظهار کرد: نبود پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهرستان اردبیل مشکلات متعددی به وجود آورده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی یک پارکینگ برای ماشین‌های سنگین در شهرستان اردبیل اقدام کرده است که صدور مجوز لازم بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل تصریح کرد: در منطقه گیلانده نرسیده به فرودگاه اردبیل، چندین مجموعه بزرگ صنعتی فعالیت دارند که در سطح ملی و استانی فعال هستند که این منطقه در حال حاضر مشکل خط تلفن و اینترنت دارد.

عاملی با اشاره به مشکلات مجموعه‌های صنعتی در گیلانده اردبیل بیان کرد: تا پایان ماه‌جاری، با تجهیز منطقه به فیبر نوری، مشکلات خط تلفن و اینترنت رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در محور پایانی تونل حیران به سمت شهرستان نمین، آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف بوده و گلایه هم‌استانی‌ها و مسافران را در پی دارد که باید در اسرع وقت به پوشش حداکثری و صد درصدی برسد.

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به ظرفیت گردشگری استان اردبیل، در صدور مجوزهای لازم برای مجموعه‌های صنعتی و تولیدی توجه به گردشگری در اولویت اصلی مسؤولان استانی قرار دارد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار اردبیل سیدحامد عاملی تونل حیران فیبر نوری پارکینگ ماشین های سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد