Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن آشوری» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه تعویق بازی‌های آسیایی شوک بزرگ و اذیت کننده‌ای بود برای جامعه کاراته بود، اظهار داشت: مسوولان فدراسیون، کادر فنی و به خصوص ورزشکاران واقعا اذیت شدند. برنامه‌ریزی چهارساله شده بود و ورزشکاران سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این رویداد برای همه از جمله وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اصحاب رسانه و تمامی جامعه ورزش اهمیت زیادی دارد و حتی از مسابقات جهانی هم مهمتر است. به خصوص برای ایران و ژاپن که از قدرت‌های کاراته جهان هستند، بازی‌های آسیایی بسیار مهم است.

آشوری تصریح کرد: کاراته‌کاها اکنون در اردو حضور دارند اما در شوک هستند که البته با گذر زمان از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی در خصوص مسابقات پیش‌روی کاراته ایران، توضیح داد: اواسط تیرماه ورلدگیمز در آمریکا برگزار می‌شود که کاراته‌کاهای ایران در آن حضور دارند. در دوره قبل که در لهستان بود ما پنج شرکت کننده داشتیم که همگی فینالیست شدند و ذبیح‌الله پورشیب هم طلا گرفت که امیدواریم در آمریکا مدال های خوشرنگ‌تری بگیریم. مردادماه نیز قهرمانی آسیا در ازبکستان برگزار می‌شود و هدف ما حضور قدرتمند در این رویداد است تا دوباره نتایج خوبی رقم بخورد.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته ادامه داد: بعد از آن کشورهای اسلامی را در پیش داریم. به خاطر این سه رویداد، اردوهای ما مثل گذشته ادامه پیدا می‌کند و برنامه‌ها در هر دو بخش مردان و زنان با قدرت دنبال خواهد شد.

آشوری گفت: می‌دانیم تعویق بازی‌های آسیایی مشکلاتی برای فدراسیون ایجاد خواهد کرد که باید آنها را مدیریت کرد تا شرایط خوبی برای تیم‌های ملی فراهم شود. البته مسائل روحی بازیکنان نیز مهم است که باید در این زمینه کار کنیم تا اردونشینان از وضعیت مناسب خارج نشوند.

وی گفت: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خللی در برنامه‌ها ایجاد شود و تمام تعهداتی که دادیم را اجرا خواهیم کرد.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که طبق برنامه قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر(۱۹ شهریور تا سوم مهرماه) به میزبانی هانگژو برگزار شود، به تعویق افتاده و تاریخ جدید برگزاری این رویداد به زودی مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها محسن آشوری فدراسیون کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن آشوری فدراسیون کاراته کاراته محسن آشوری فدراسیون کاراته کاراته بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برنامه های دهه کرامت فاصله سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و برادر گرانقدر ایشان امام رضا (ع) بیان کرد: در استان سمنان تمهیدات و برنامه های خوبی اندیشیده شده که در زمره آنها می توان به برنامه های فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اعزام دانش اموزان استثنایی به مشهد مقدس یکی از برنامه های دهه کرامت در استان سمنان است که برای نخستین بار صورت می گیرد، افزود: برپایی موکب‌های امام رضایی در مدارس و همچنین سطح خیابان های شهرهای استان سمنان از دیگر برنامه های این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در دهه کرامت سفره اطعام رضوی برپا خواهد شد، تاکید کرد: در این حرکت معنوی ۲۰ هزار پرس غذای گرم در استان سمنان توزیع می شود.

خرمیان با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در استان سمنان بیان کرد: اجرای پویش نوای ملکوت با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و الگو پذیری نسل جوان از امام رضا (ع) از جمله دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری همایش استانی دختران فاطمی به مناسبت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: اجتماع نوجوانان رضوی در شهرستان‌های استان سمنان از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان سمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری محافل انس با قرآن همگانی و همچنین ویژه دانش آموزان در استان خبر داد و بیان کرد: کمپین‌های مجازی برای حضور گسترده مردم با هدف گرامی داشت دهه کرامت و فرهنگ حجاب و عفاف نیز در این ایام راه اندازی می شود.

خرمیان با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی و مذهبی و ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های دهه کرامت در سراسر استان سمنان دنبال می شود، گفت: از تمام شهرداری ها و دهیاری ها هم خواسته ایم تا در فضا سازی این ایام به ما کمک کنند.

کد خبر 6092838

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد