Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در نامه‌ای از وزیر علوم دعوت کرد تا برای شنیدن طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان برای تحقق شعار سال دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از وی دعوت کرد تا با حضور در جمع دانشجویان مشهدی، طرح و نظرات آنان را در خصوص تحقق شعار سال دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه آمده است:

امروز که در گام دوم انقلاب و در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» بیش از هر زمان دیگری شاهد اهمیت علم آموزی و نظام آموزشی در نیل به اهداف متعالی کشورمان هستیم، ارتباط مستمر و سودمند مسئولان و تصمیم گیران خصوصا جنابعالی با دانشجویان، که طلایه داران جهاد علمی هستند، می‌تواند زمینه ساز همکاری و هم افزایی ارزشمند باشد. بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد نیز در راستای اهداف ذکر شده و رسالت خویش، ضمن اعلام نظرات خود در حوزه جذب اساتید، پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ارزشیابی اساتید، اختصاص کمک هزینه‌های پژوهشی و ...، طرح‌هایی را در حوزه‌های مختلف خصوصا درمورد ارتباط دانشگاه و صنعت و ارتباط دانشگاه و جامعه تدوین کرده است.

لازم به ذکر است از زمان شروع به کار دولت سیزدهم هیچ کدام از وزرا یا معاونان ریاست جمهور، جلسه‌ای با دانشجویان مشهدی نداشته اند؛ لذا بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی به نمایندگی از جامعه جامعه دانشگاهی از حضرتعالی دعوت می‌کند تا در نشستی حضوری به همراه فعالان دانشجویی، فرصت گفتگویی موثر و ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات و همچنین ارائه طرح‌های مذکور فراهم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان رضوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد