Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:30:38 GMT

فارس بیش از ١٢ درصد عشایر کشور را در خود جای داده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۵۳۳

فارس بیش از ١٢ درصد عشایر کشور را در خود جای داده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی صبح چهارشنبه در آئین گرامیداشت شهدای دانش آموز و فرهنگیان عشایر کشور بیان کرد: استان فارس بیش از ١٢ درصد از عشایر کشور را در خود جای داده است که از این میان ٢ هزار شهید عشایر نیز در استان فارس به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: تنها در یکی از دبیرستان‌های عشایری استان فارس ٩٢ شهید به ثبت رسیده است و در مجموع ۴١٠ شهید دانش آموز و فرهنگیان در استان فارس به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بوعلی ادامه داد: به علت گستره فضای استان فارس ایلات مختلفی از عشایر در استان فارس حاضر هستند و این افراد توانسته‌اند در جامعه فعالیت‌های خوبی انجام دهند.

کد خبر 5487341

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر استان فارس یدالله بوعلی عشایر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه احتکار بسیج سازندگی گروههای جهادی آلودگی هوا خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ایلام نانوایی مشهد استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

به گزارش خبرآنلاین ،سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ مأموریتی حساس‌تر از این مأموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این مأموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یادآور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر مأموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899228

دیگر خبرها

  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور