Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:16:36 GMT

کلوپ یا جرارد، سرنوشت لیورپول چه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۷۰۷

کلوپ یا جرارد، سرنوشت لیورپول چه می‌شود؟

استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول است و همه می‌دانند که او روزی جانشین یورگن کلوپ آلمانی و سرمربی قرمزها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حتماً مطلع هستید که یورگن کلوپ سرمربی موفق آلمانی لیورپول قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶ با قرمزها تمدید کرده است. شاید خیلی‌ها منتظر بودند تا پس از سال ۲۰۲۴ استیون جرارد اسطوره آن فیلدی‌ها سرمربی لیورپول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصافاً می‌توان گفت که خبر قرارداد جدید یورگن کلوپ با لیورپول در استون ویلا به خوبی منتشر خواهد شد. مطمئناً در دفتر سرمربی، جایی که احترام و تحسین استیون جرارد برای این مربی آلمانی، و کاری که او در آن تیم انجام می‌دهد، مشخص است. سرمربی ویلا گفته است: "من او را دوست دارم، همه ما امیدواریم که او چند سال دیگر بماند."

جرارد، همراه با دیگر هواداران لیورپول، ماه گذشته زمانی که اعلام شد کلوپ اقامت خود را در مرسی ساید تمدید خواهد کرد، به آنچه می‌خواست رسید. در ابتدا برنامه این بود که او در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ کناره‌گیری کند، اما قرارداد جدید او و کادر مربیگری کلیدی اش را حداقل تا سال ۲۰۲۶ در کنار قرمزها نگه می‌دارد.

برای لیورپول تمدید کلوپ بسیار مفید است. یک فرض رایج وجود دارد که این جرارد است که جانشین کلوپ می‌شود و هر کاری که او در حال حاضر به عنوان سرمربی انجام می‌دهد با این دیدگاه است که در آینده در لیورپول چه کاری انجام خواهد داد.

جرارد می‌گوید این یک رؤیا است که روزی هدایت باشگاهی را که در آن خدمت می‌کردم، به‌عنوان یک مربی بر عهده بگیرم. کلوپ نیز معتقد است که این امر اجتناب ناپذیر است. او حتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لیگ برتری شب گذشته مقابل استون ویلا، از جرارد به عنوان جانشین احتمالی خودش یاد کرد. او هنگام این گفته البته لبخند می‌زد، اما قبلاً گفته بود که این بازیکن سابق و ۴۱ ساله "قطعاً سرمربی قرمزها خواهد بود و اگر این اتفاق بیفتد برای همه خوب است.

البته می‌توانست قبل از سال ۲۰۲۴ اتفاقات زیادی بیفتد، و حتی ممکن است قبل از ۲۰۲۶ شاهد این اتفاقات باشیم. این وضعیت تغییر نکرده است، اما حداقل او و ویلا اکنون می‌دانند که زمان بیشتری برای اثبات آن دارند. فشار کمی برای هر دو طرف کاهش یافته است. پس از موفقیت در اسکاتلند با رنجرز، که فصل گذشته جرارد و تیمش را به عنوان اولین قهرمانی لیگ در ۱۰ سال هدایت کرد، حالا شش ماه اول مدیریت او در لیگ برتر به اندازه کافی دلگرم کننده بوده است. این به هیچ وجه کامل نیست، اما با این وجود امیدوار کننده است.

او مطمئناً به هدف فوری خود که دور کردن ویلا از خطر سقوط بود، رسیده است. در حقیقت هرگز احتمال پایین آمدن آنها وجود نداشت، اما تحت رهبری "دین اسمیت" به رده هفدهم سقوط کرده بودند، و بسیار مهم بود که یک پاییز بد اجازه نداشته باشد به زمستان بد تبدیل شود. جرارد با چهار برد از شش بازی اول خود اطمینان حاصل کرد که چنین نخواهد بود.

استون ویلا در بازی شب گذشته با لیورپول در رده یازدهم قرار داشت و چشمش به حضور در نیمه اول جدول بود، اما دو بر یک شکست خورد. آن‌ها با یک بازی کمتر از برایتون رده نهمی، فاصله کمی با آنها دارند، هرچند باید به این نکته نیز اشاره کرد که در حال حاضر تنها سه امتیاز بیشتر از ساوتهمپتون رده پانزدهمی دارند.

با نگاهی عمیق‌تر، جرارد حداقل برخی از ویژگی‌هایی را که بهترین مربیان بازی را مشخص می‌کنند، نشان داده است. به نظر می‌رسد او می‌تواند یک تیم را سازماندهی کند، در ۲۱ بازی لیگ برتر هشت کلین‌شیت داشته و مطمئناً به نظر می‌رسد که می‌تواند هم با بازیکنان و هم هواداران ارتباط برقرار کند.

استون ویلا باشگاهی است که برای آن تلاش زیادی می‌شود. از نظر پایگاه هواداران و منابع، به غیر از آکادمی جوانان پر رونق، برای یک مربی جوان خیلی بهتر از این وجود ندارد. امکانات تشکیل دهنده برای ایجاد رده‌های پایه‌عالی وجود دارد. جرارد این را می‌داند و آگاه است که پیشرفت نه تنها مورد نظر است، بلکه انتظار همه طرفداران است.

او اخیراً به The Overlap در گفت‌وگو با گری نویل گفت: "اولویت در کوتاه مدت این است که "آیا می‌توانیم کار را در نیمه اول جدول لیگ به پایان برسانیم؟ " «[سپس] این است که «آیا می‌توانیم یک پنجره انتقالاتی خوب داشته باشیم. ما پتانسیل واقعاً خوبی داریم، اما چگونه می‌توانیم برخی از موقعیت‌های بالاتر را از تیم‌هایی که آنجا بوده‌اند و این کار را انجام داده‌اند، بگیریم؟

کد خبر 574295

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول لیورپول سرمربی لیورپول استیون جرارد یورگن کلوپ بازیکن فوتبال انگلیس لیگ انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم