Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:23:52 GMT

کمیته امداد شمیرانات ۶۵۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۸۹۹

کمیته امداد شمیرانات ۶۵۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

رئیس کمیته امداد امام (ره) شمیران و منطقه سه تهران اعلام کرد: روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی پنج هزار و ۸۲۱ سبد کالا معیشتی با اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز به خانواده‌های کمتر برخوردار شمیران و مناطق کمتر برخوردار استان تهران اهدا شد.

جهاندار آقامحسنی خاطرنشان کرد: در طرح اطعام مهدوی ماه مبارک رمضان نیز ۶۰ هزار و ۵۴۹ پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و ۱۴ هزار و ۳۵۰ پک افطاری ساده به ارزش ۴۶۸ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، خیران و حامیان این اداره توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول، آمار وجوهات فطریه و کفاره جمع‌آوری شده در پایگاه‌ها و واریزی به حساب‌ کمیته نیز به ۱۷۶ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان می‌رسد.

رئیس کمیته امداد لواسانات و رودبار قصران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۴۷ بسته معیشتی نیز مجموعاً به مبلغ ۳۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای قشرهای ضعیف تحت پوشش تامین شده است.

شهرام رنجبر افزود: ۲۵ هزار و ۸۰۴ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۴۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، و ۱۴ هزار و ۲۷۰ افطاری ساده به ارزش ۴۰۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲ روز جمع‌آوری فطریه و کفاره در پایگاه‌های منطقه، ۲۵ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان فطریه عام، ۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان فطریه سادات، ۹ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان کفاره غیرعمد، و ۴۷ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان توسط دستگاه‌های پوز از شهروندان دریافت شده است.

براساس این گزارش، ۳۸۲ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شمیران و منطقه سه تهران هستند که از این تعداد ۵۶ خانواده دارای بیماری صعب العلاج که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند و همچنین ۱۱۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش این اداره هستند.

همچنین از جمعیت ۴۷ هزار نفری لواسانات و رودبار قصران، ۴۰۰ خانوار، ۷۸ بیمار سخت درمان و ۸۳ نفر از طرح ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه هستند.

برچسب‌ها لواسانات فطریه رودبار قصران شمیرانات کمیته امداد امام خمینی بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسانات فطریه رودبار قصران لواسانات فطریه رودبار قصران شمیرانات کمیته امداد امام خمینی بسته معیشتی کمیته امداد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین