Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:02:18 GMT

۳۸۰ میلیارد ریال زکات فطریه در کردستان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۷۲۳

۳۸۰ میلیارد ریال زکات فطریه در کردستان جمع آوری شد

رضا طوسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) درراستای کمک به خانواده‌های ‌نیازمند تحت حمایت نسبت به جمع آوری زکات فطریه و توزیع آن در بین این خانواده‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: مردم مومن استان کردستان امسال ۳۸۰ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره پرداخت کردند که تمام این مبلغ با اولویت ایتام و بیماران زمین گیر توزیع و به حساب خانواده های نیازمند واریز شده و بخشی هم که به صورت نقدی بوده در اختیار نیازمندان قرار گرفته  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: ۱۰۰ درصد زکات فطریه جمع‌آوری شده در همان شهرستان، روستا و در سطح مساجد توسط معتمدین همان محل در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی اعلام کرد: همچنین ۳۰۰ میلیون ریال زکات فطریه از طریق کارکنان کمیته امداد امام(ره) استان جمع آوری و با اولویت ایتام به حساب خانواده های زیرپوشش واریز شد.: طبق شورای عالی افتای کردستان، فطریه هر فرد ۳۰۰ هزار ریال است و تا غروب روز عید امکان پرداخت این فریضه وجود دارد.

طبق اعلام شورای عالی افتای کردستان، در رمضان امسال فطریه هر فرد ۳۰۰ هزار ریال بود و تا غروب روز عید امکان پرداخت این فریضه وجود داشت.

در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کمیته امداد امام زکات فطریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد