Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی‌ فر در حال آماده سازی خودش برای بازگشت به میادین است

قاسم حدادی‌ فر ابراز امیدواری کرده به ذوب آهن برگردد.

به گزارش طرفداری، قاسم حدادی‌ فر درباره تساوی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس به ایسنا گفت:

برخی‌ از هواداران درباره مهدی تارتار و ذوب‌آهن مسائلی را مطرح کردند که در شأن آن‌ها نبود. باشگاه ما قانون مدار و اخلاق مدار است و هیچ جای توجیه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدتر از آن بعضی از فوتبالی‌ها هم به این مساله دامن زدند که جای تعجب داشت. این صحبت‌ها ورزشی نیست و مهدی تارتار شخصیت خودش را دارد. دیروز ذوب‌آهن بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد:

ذوب‌آهنی‌ها اگر باهوش‌تر بودند، می‌توانستند در نیمه اول گل‌های بیشتری بزنند و در نهایت پیروز شوند اما بازی مساوی شد. به هر حال یک امتیاز برای تیم بد نبود. تیم‌مان نظم و تاکتیک خوبی داشت و نیمه اول فوق العاده بازی کرد اما در نیمه دوم کمی عقب نشستند و به حریف فضا دادیم. با این حال باید بگویم شاگردان تارتار روز خیلی خوبی داشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم این نتایج مطلوب ادامه دار باشد.

حدادی‌فر درباره بازگشتش به ذوب‌آهن گفت:

من این روزها در حال تمرین هستم و شرایط خوبی دارم. اگر باشگاه و کادرفنی مایل به همکاری بودند در خدمت تیمم خواهم بود. باید ببینیم شرایط به چه صورت خواهد بود. اگر به من نیاز داشته باشند که کنار تیم باشم و تاثیرگذار باشم، برمی‌گردم و با کمال میل در خدمتشان خواهم بود اما اگر نشد هم هوادار ذوب‌آهن می‌مانم.

او اضافه کرد:

اگر در این فصل به تیم برنگشتم، می‌خواستم سو تفاهم‌ها و حرف و حدیث‌ها برطرف شود. باشگاه دعوت به همکاری کرد اما من باتوجه به شناختی که از خودم داشتم این تصمیم را گرفتم. البته برخی‌ها که احترامشان واجب است، از من خواستند که به جلسه بروم و من نمی‌توانستم رد کنم. در این جلسه شرکت کردم، صحبت‌های خوبی شد و رفع کدورت شد. من آدم فراموش‌ کاری نیستم و خیلی از مسائل حل شد. می‌خواهم از اول فصل و بدون حاشیه برگردم و امیدوارم بتوانم تاثیرگذار باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! کادرفنی گران قیمت پرسپولیس با پاداش، بدون جریمه! آغاز زودتر از موعد تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ رکورد درآمد بلیط فروشی تاریخ کوپا ایتالیا در دیدار یوونتوس و اینتر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قاسم حدادی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ورزش سه، مربی پرتغالی سپاهان، به لحاظ اخلاقی بی‌تردید یکی از متفاوت‌ترین مربیان خارجی است که در سال‌های اخیر به فوتبال ایران آمده است. فارغ از آرامش و ادبیات مودبانه‌ای که او در برابر سوالات غالباً چالشی، یکی از ویژگی‌های قابل تحسین او، علاقه‌ای است که نسبت به فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی بروز می‌دهد. این طرز تفکر، دقیقاً نقطه مقابل برخی مربیان اروپایی است که حتی با وجود سال‌ها حضور در ایران، نگاه بالا به پایین و اظهارنظرهای توأم با نیش و کنایه را حفظ می‌کنند.

حادثه‌ای که زندگی مورایس را تغییر داد

به گفته برخی نزدیکان این مربی، ماجرای عجیبی زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرایی که کمتر درباره آن صحبت شده است.

او پیش از اینکه پیشنهاد سپاهان را بپذیرد و به ایران سفر کند، در یک سانحه رانندگی دچار وضعیتی شبیه بیهوشی و کما می‌شود و پس از بهبودی، نوع نگاه وی به زندگی به کلی متفاوت شده است.

می‌خواهم مسلمان شوم

اما آنچه مدیران باشگاه سپاهان را شگفت زده کرد، این بود که مورایس چندی پیش به باشگاه مراجعه کرده و می‌گوید: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟»
به منظور راهنمایی این مربی پرتغالی، ابتدا از طریق بخش فرهنگی باشگاه سپاهان، مسائلی در خصوص عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای وی توضیح داده شده و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف مورایس به دین مبین اسلام انجام شده است. وی همچنین در محضر یکی از علما، شهادتین را به زبان جاری ساخته و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردیده است.
نکته دیگر اینکه به موازات این اقدامات، یک مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار وی، فرایند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات مورایس را برعهده داشته است.

ازدواج با دختر ایرانی

از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر ازدواج قریب الوقوع ژوزه مورایس با یک بانوی ایرانی در جریان بود. موضوعی که همراه با خبر تشرف او به دین اسلام، پررنگ‌تر شد و رسانه‌ها نیز درباره آن صحبت کردند.
در این خصوص گفته می‌شود مسائل شرعی ازدواج مورایس با همسر ایرانی‌اش اتفاق افتاده و طی چند روز آینده این مراسم به صورت رسمی برگزار می‌شود.

کد خبر 847534 برچسب‌ها اسلام ویژه ورزشی چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟