Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:21:10 GMT

ارز ۴۲۰۰ تومانی در دولت گذشته به سفره مردم نرسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۸۳۲۰

ارز ۴۲۰۰ تومانی در دولت گذشته به سفره مردم نرسید

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای‌‌‌‌‌‌‌ اسلامی گفت: اگر آنطور که بنا بود ارز ۴۲۰۰ بر سر سفره مردم می آمد، باید حداکثر ۱۰ درصد شاهد افزایش قیمت ها بودیم نه صدها درصد و این یعنی ارز ۴۲۰۰ تومانی سر سفره مردم نیامد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به نقش دولت های گذشته در مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار کرد: درباره نقش دولت گذشته در مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همه به خوبی می دانند که موضوع چیست و به آن واقف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح یارانه ها، افزود: در گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی را به افراد خاصی می دادند که بر سر سفره مردم نیامد.

وی با بیان اینکه اگر ارز ۴۲۰۰ تومانی در گذشته بر سر سفره مردم می آمد، وضعیت اینگونه نبود، گفت: اگر آنطور که بنا بود ارز ۴۲۰۰ بر سر سفره مردم می آمد، باید حداکثر ۱۰ درصد شاهد افزایش قیمت ها بودیم نه صدها درصد و این یعنی ارز ۴۲۰۰ تومانی سر سفره مردم نیامد.

همتی تصریح کرد: برخی افراد سود ارز ۴۲۰۰ تومانی را در گذشته بردند و یا اگر به مردم سودی‌ رسید، ارزش چندانی نداشت بنابراین برای مردم منفعتی نداشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارز ۴۲۰۰ تومانی بر سر سفره مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم؛ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳