Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:53:42 GMT

آغاز توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ثارالله در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۱۶۹

آغاز توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ثارالله در کرمان

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در آیین رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران افزود: طی سال جدید تاکنون توفیق پیدا کردیم ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر استان کرمان توزیع کنیم و کمک های امروز بین جاماندگان از این طرح توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این بسته های معیشتی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲ عدد مرغ منجمد، یک بسته شکر، یک عدد روغن مایع است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: مرحله سوم توزیع کمک های مومنانه در ۱۴ و ۱۵ خرداد انجام خواهد شد و امیدواریم در این مرحله حجم بیشتری از کمک های مومنانه در این استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه توزیع کمک های معیشتی در کرمان همچنان ادامه دارد تاکید کرد: هر چند وضعیت شیوع ویروس کرونا بهتر شده اما در بحث معیشت و اقتصاد عقب ماندگی هایی داریم و دولت نیز در حوزه های مهار گرانی و ساماندهی یارانه با پولی که به حساب مردم واریز کرده امید را در جامعه افزایش داده است.

سردار معروفی ادامه داد: ما با شناختی که از وضعیت مردم بویژه در جنوب و شرق استان کرمان داریم، باید این حرکت را با همین سرعت ادامه دهیم تا وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بهتر شود و در این امر منتی نداریم و به این کار افتخار می کنیم.

وی بیان کرد: تصمیم داریم خیرین و واقفین بیشتر درگیر امور خیر شوند و در حوزه های مختلف نیز فعالیت بیشتر شود و در حد توانمان برای گروه های ویژه مانند بیماران خاص و بهزیستی و زندانیان و غیره نیز کمک خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از حدود ۲ سال قبل برانگیختگی زیبایی بین نهادها، مردم، خیرین، واقفین و مجموعه سپاه و بیسج به وجود آمد که دستگیر مردم عزیزمان شده است و این کار خداپسندانه و خیر باید ادامه پیدا کند و مقام معظم رهبری چند ماه قبل نیز به فرمانده کل سپاه پاسدارن تاکید فرموند که این کار باید ادامه یابد.

برچسب‌ها کرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی بسته معیشتی سردار حسین معروفی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی کرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی بسته معیشتی سردار حسین معروفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عدیل سروی زرگر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: توزیع تخم نوغان در ۱۱ مرکز توسعه‌ی نوغانداری و ۸ اداره‌ی جهاد کشاورزی گیلان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: نوغانداران برای دریافت تخم نوغان مورد نیاز خود، هرچه زودتر به مراکز توزیع در سراسر گیلان مراجعه کنند.
رئیس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور با بیان اینکه پارسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ جعبه‌ی تخم نوغان در گیلان توزیع شده بود، افزود:حجم جعبه‌های تخم نوغان امسال ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.
عدیل سروی زرگر قیمت هر جعبه تخم نوغان را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در سراسر کشور یکسان است.
وی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۷۲۲ تن پیله ی‌تر ابریشم در کشور تولید شد که گیلان با تولید ۵۱۰ تن سهم حدود ۲۹ درصدی این صنعت را به خود اختصاص داد.
رییس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش تولید قلمه و نهال درخت توت برای تامین نیاز نوغانداران در سراسر کشور از جمله گیلان خبر داد و افزود: علاوه بر تولید ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در شرکت دامپروری سپیدرود، ۸۷۰ هزار قلمه‌ی توت هم درایستگاه‌های منابع طبیعی تولید و در اختیار نوغانداران قرار گرفته است.
رضا صورتی زنجانی، رییس مرکز تحقیقات ابریشم کشور نیز با تشریح روند تولید تخم نوغان در این مرکز گفت: تا سال ۱۴۰۱ حجم تولید تخم نوغان ایرانی تنها ۴ هزار و ۳۰۰ جعبه بود که این رقم پارسال به ۱۰ هزار جعبه افزایش یافت و اکنون برای تولید ۱۵ هزار جعبه ایی هدف گذاری شده است.
به گفته‌ی کارشناسان این حوزه هر ۲ و نیم کیلو پیله ی‌تر یک کیلو پیله‌ی خشک تولید و از هر ۲ و نیم کیلو پیله‌ی خشک هم یک کیلوگرم نخ ابریشم استحصال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان