Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره برنامه تیم ملی ایران برای حضور در جام‌جهانی، اظهار داشت: بدون بازی‌های تدارکاتی نمی‌شود وارد جام‌جهانی شد اما حس می‌کنم با امیدواری بیش از حد، تیم‌های همگروه‌مان را خیلی ساده پنداشته‌ایم و برنامه‌ریزی ها جدی انجام نمی‌شود. اگر با همین روند به جام‌جهانی برویم خیلی ضعیف‌تر از دوره‌های قبل خواهیم بود و قطعا در مرحله گروهی حذف می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور اسکوچیچ در کنار تیم را واجب دانست و گفت: باید سرمربی در کنار تیم باشد و حداقل بازی‌های لیگ را زیر نظر بگیرد زیرا همین حضور در ساده ترین حالت، توان مضاعفی به بازیکنان می‌دهد تا خودشان را بهتر نشان می‌دهند. از طرفی تیم ملی همیشه برای جذب بازیکنان برتر کشور آماده است و ممکن است فوتبالیست‌های موثر جدیدی به چشم بخورند که نیاز به حضور آن‌ها در تیم حس شود. حضور وی می‌تواند لیگ را گرم‌تر کند و بازیکنان با انگیزه بیشتر، هیجان بالایی به رقابت‌ها بدهند. 

بازیکن اسبق تیم ملی وضعیت مدیریت فدراسیون را نگران کننده دانست و اینطور بیان کرد:‌ جابه‌جایی‌های بیش از حد مدیران بسیار خطرناک است اما فعلا مجبوریم برای روشن شدن تکلیف مدیریت فدراسیون منتظر برگزاری مجمع 10 خرداد باشیم تا برنامه‌های جام‌جهانی مشخص شود. پیشنهاد و انتقاد بیش از حد می‌تواند در تصمیمات مسئولین تداخل ایجاد کند و آرامش را از بین ببرد. توان و پتانسیل فدراسیون را برای برنامه‌ریزی و اجرا نمی‌دانیم و بهتر است با دخالت بی‌مورد اذهان را در بهم زدن آرامش تصمیم‌گیران تحریک نکنیم تا با فشار حداقلی منتظر بهترین تصمیمات باشیم.

وی افزود: این ایراد همیشه وجود داشته است که در دقیقه نود شروع به برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری می‌کنیم و اگر این ضعف را از بین نبریم، قطعا در جام‌جهانی موفق نخواهیم بود. وقتی تیم ملی توانسته به این رقابت‌های حساس راه پیدا کند، باید تمام فکر و ذکر مدیران روی این مسئله متمرکز شود.

ورمزیار شرایط بازیکنان تیم ملی را اینطور توضیح داد: تیم قدرتمندی داریم که هشتاد درصد آن را لژیونرها تشکیل می‌دهند. این موضوع باعث از بین بردن ترس از روبه‌رویی با تیم‌های خارجی شده است زیرا بازیکنان ما تجربه برخورد با بهترین‌های دنیا را دارند. تنها نگرانی موجود، تعداد پایین اردوها و بازی‌های تیم ملی است که ناهماهنگی بازیکنان را بالا می‌برد اما باز هم امیدوار هستم زیرا به جز امید نورافکن و وحید امیری  بازیکن ثابتی از لیگ داخلی نداریم که هماهنگی لازم برای لژیونرها را نداشته باشد.

پیشکسوت فوتبال کشور راه حل عمده مشکلات را بررسی و تشریح کرد: همیشه ما در زیرساخت‌ها مشکل داشته‌ایم. یعنی ورزشکارانی را برای آینده این ورزش آماده نمی‌کنیم که باعث تضعیف و وابستگی ما به بازیکنان خارجی شده است. باید بهترین مربی‌ها را برای پایه‌ها بیاوریم تا بهترین بازیکنان را بسازیم. می‌توانیم با استفاده از گران‌ترین و تواناترین مربی‌ها مثل کیروش بازیکنانی را در پایه‌ها بسازیم که زمان ورود به تیم ملی دیگر به مربی‌ هم نیازمند نباشند و خودشان بهترین نتیجه‌ها را دریافت کنند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران ایرنا صادق ورمزیار وحید امیری ایران امید نورافکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران ایرنا صادق ورمزیار تیم ملی ایران ایرنا صادق ورمزیار وحید امیری ایران امید نورافکن جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم