Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش شاهون‌وند عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص بازداشت تعدادی از مدیران و مسوولان جهاد کشاورزی لرستان در دولت قبل، اظهار کرد: بازداشت ۱۱ نفر از مدیران جهاد کشاورزی که شامل مشاور، ناظر، پیمانکار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله و مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان با حکم قضایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: قاضی پرونده جرم این افراد یعنی تحصیل مال نامشروع و اختلاس را محرز دانسته و تفهیم اتهام هم صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌‌آباد با بیان اینکه این افراد در حال حاضر بازداشت هستند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در حال انجام است و نتیجه نهایی پرونده اطلاع رسانی می‌شود.

شاهون‌وند با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان گفت: ما پرونده‌های دیگری هم در گذشته داشته‌ایم و برخورد قاطع هم صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: هر چند این پرونده سنگین است اما قطعا با متهمان برخورد قاطع خواهیم داشت و هیچ اغماضی در این خصوص صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان خرم آباد جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه