Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ هر شب در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان و دوستداران کتاب است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مهرانگیز بحیرایی با اشاره به حضور روستاهای برگزیده و تقدیری این استان در نمایشگاه بین المللی کتاب افزود: روستای "باصدی" به‌عنوان روستای برگزیده سال ۹۶ و روستای "مربچه" تقدیری هردو از رامهرمز و روستای " تشان" از بهبهان در بخش جنبی نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۱ از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر کسب مقام پایتخت کتاب ایران برای اهواز در نخستین دوره شهرهای پایتختی کتاب ادامه داد: رسیدن اهواز به پایتختی کتاب ایران انتظار از استان خوزستان در زمینه اجرای طرح‌های خلاق و روزآمد کتابخوانی برای روستاها و شهرها را بالا برد.

بحیرایی تصریح کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا و وقفه دو ساله در برپایی نمایشگاه کتاب تهران، امید می‌رود که در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ فضای مطلوبی برای تبادل نظر تسهیل‌گران با ناشران و نویسندگان فراهم شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: در غرفه روستاهای خوزستان عملکرد روستاها در انتخاب روستای برگزیده دوستدار کتاب و نیز محصولات صنایع دستی و سوغات روستاها به معرض نمایش گذاشته می‌شود؛ علاوه ‌براین برگزاری دورهمی کتابخوانی، نمایش خلاق و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های روستاها در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهواز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهواز نمایشگاه بین المللی کتاب کتاب ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود