Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور فرانسوی، قضاوت فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 در پاریس را به عهده خواهد داشت

کلمن تورپن، داور 39 ساله فرانسوی که از سال 2012 به جمع داوران برگزیده یوفا پیوست، فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و لیورپول را سوت خواهد زد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، تورپن تاکنون قضاوت 4 بازی رئال مادرید را به عهده داشته که تیم مادریدی در همه بازی ها پیروز شده اند:

پیروزی 4-0 مقابل لودوگورتس پیروزی 2-0 مقابل رم پیروزی 3-2 مقابل اینتر پیروزی 3-1 مقابل چلسی (دیدار رفت یک چهارم نهایی امسال)

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! صابر حردانی: آقا ساکت با تمام بازیکنانش مثل برادر رفتار می کند؛ این شایعات زشت و شرم آور است! چفرین بازهم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را تهدید کرد رئال مادرید علاقه مند به یوسوفا موکوکو، پدیده نوجوان دورتموند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت

 زین الدین زیدان پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا پیام جالبی را خطاب به این تیم منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

    خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد: "اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون (دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم