Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:17:08 GMT

کشف بیش از هزار قوطی روغن خوراکی قاچاق در نی ریز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۸۰۳

کشف بیش از هزار قوطی روغن خوراکی قاچاق در نی ریز

به گزارش خبرگزاری فارس از نی ریز، سرهنگ عظیم‌اله کرمی بیان کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه هنگام گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون یک هزار و 376 قوطی روغن جامد خوراکی قاچاق و خارج از توزیع شبکه و همچنین فاقد مدارک قانونی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز با بیان اینکه در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف انبار احتکار روغن‌های خوراکی در ارسنجا

فرمانده انتظامی ارسنجان از کشف انبار روغن‌های خوراکی احتکار به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی ارسنجان با اقدامات فنی از خبری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک هزار و 500 بطری روغن مایع و 500 عدد روغن جامد 5 کیلویی احتکار شده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی ارسنجان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

پدر و پسر قاچاقچی سلاح‌های شکاری روانه دادسرا شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف 10 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری 2 قاچاقچی (پدر و پسر) خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: افسران پلیس امنیت عمومی شهرستان فسا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی به همراه پدرش با یک سواری پراید قصد انتقال تعدادی سلاح غیرمجاز را به یکی از استان‌های جنوبی کشور دارند که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند سواری پراید در یکی از محله‌های شهرستان فسا (جلو درب منزل) توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا ادامه داد: در بازدید از سواری پراید 4 قبضه و همچنین در بازرسی از منزل 6 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و قاچاق کشف شد.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع 10 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و 2 نفر متهم (پدر و پسر) دستگیر شدند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: سلاح شکاری نی ریز شهرستان فسا فرمانده انتظامی شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر

سرهنگ علی اکبر مرادی  فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر