Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:46:07 GMT

یوونتوس برای اولین بار در 11 سال اخیر قهرمان جامی نشد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۲۸۸۸

یوونتوس یکی از بدترین فصل‌های خود در قرن 21 را تجربه کرد

فصل 22-2021، فصلی است که هواداران یوونتوس از به یادآوردن آن خوش‌حال نخواهند شد.

طرفداری | یوونتوس در فصل 22-2021 نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بیانکونری تحت هدایت ماسیمیلیانو الگری ابتدا در سوپرکاپ 2021 شکست خورد. سپس آن‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال حذف شدند و در سری آ نیز احتمالا در رده چهارم قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوپا ایتالیا، تنها شانس یوونتوس برای کسب جام در فصل 22-2021 بود که تیم الگری با شکست 4-2 مقابل اینتر در فینال، نتوانست فاتح این رقابت‌ها شود. این نخستین بار طی یازده سال اخیر است که یوونتوس نتوانسته فاتح هیچ جامی در فصل شود. آخرین بار در فصل 11-2010 بود که یووه تحت هدایت لوئیجی دل‌نری نتوانسته بود جامی ببرد. پس از دل نری، آنتونیو کونته، ماسیمیلیانو الگری، مائوریتزیو ساری و آندره آ پیرلو توانستند در هر فصل حداقل یک جام کسب کنند.

یوونتوس 2-4 اینتر؛ دفن بانوی پیر به دست ایوان مخوف

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! صابر حردانی: آقا ساکت با تمام بازیکنانش مثل برادر رفتار می کند؛ این شایعات زشت و شرم آور است! چفرین بازهم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را تهدید کرد رئال مادرید علاقه مند به یوسوفا موکوکو، پدیده نوجوان دورتموند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس ۲ بر صفر برنده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱) و عیسی آل کثیر (۲۵) (پرسپولیس)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

آلومینیوم در آغاز بازی هجومی ظاهر شد اما به مرور پرسپولیس کنترل مسابقه را در اختیار گرفت. اوستون اورونوف توانست گل اول سرخپوشان را به ثمر برساند و عیسی آل کثیر هم زننده گل دوم تیمش بود تا پرسپولیس نیمه اول را به سود خود تمام کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم