Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی معتقد است تغییرات پی در پی در زمان برگزاری نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات، موجب دلسردی و بی رغبتی شرکت کنندگان در این نمایشگاه شد.

به گزارش تین نیوز، پوربابایی در توضیح تغییراتی که پیش از این در مورد زمان برگزاری نمایشگاه مذکور صورت گرفته است، افزود: تاریخ برگزاری نمایشگاه، ابتدا اسفند ماه 1401 تعیین شد که پیرو درخواست رسمی شرکت راه آهن و با هماهنگی روابط عمومی راه آهن و مجری نمایشگاه و انجمن های صنفی درگیر، به زمان مقرر فعلی یعنی دهه اول خرداد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بنابراین تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه با پیشنهاد راه آهن و طی سه نامه به تاریخ 17 آذر 1400، 29 دی ماه 1400  و 10 بهمن ماه 1400 بوده و انجمن ها نیز شرکت ها را برای تعامل در این زمینه مجاب کردند.

پوربابایی خاطرنشان کرد: اگرچه همین تغییر زمان نیز موجب شد بسیاری از شرکت ها از حضور در آن انصراف دهند و به همین دلیل معتقدم تغییرات پی در پی در زمان برگزاری نمایشگاه موجب دلسردی و بی رغبتی شرکت ها خواهد شد چرا که همه آنها برای حضور در این نمایشگاه برنامه ریزی کرده و آماده برگزاری این رویداد هستند.

دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی تاکید کرد: بر این اساس تغییر زمان برگزاری نمایشگاه آن هم کمتر از دو هفته به برگزاری اصلا صلاح نخواهد بود.

او گفت: ما راه آهن‌ را به عنوان متولی صنعت می شناسیم و تقاضا داریم چنانچه برنامه خاصی برای نمایشگاه دارند برای سال بعد برنامه ریزی نمایند.

پوربابایی با توجه به پبشنهاد ارایه در برگزاری این رویداد در مهر یا آبان ماه 1401، گفت: مگر در آبان چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

او افزود: برگزاری نمایشگاه بدون حضور شرکت های تولیدی، خدماتی و حمل ونقلی مفهومی ندارد و لازم است شرکت ها استراتژی راه آهن را برای نمایشگاه بعدی بدانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل تین روابط عمومی حمل و نقل ریلی شرکت راه آهن مدیرعامل راه آهن صنایع ریلی نمایشگاه ریلی تجهیزات ریلی شرکت های حمل و نقل ریلی شرکت های ریلی زمان برگزاری نمایشگاه راه آهن شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو