Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:11:35 GMT

کشف بیش از یک‌هزار تن کالای احتکاری توسط سپاه استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۵۶۹

کشف بیش از یک‌هزار تن کالای احتکاری توسط سپاه استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، به دنبال رصدها و اقدامات اطلاعاتی؛ موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالاهای اساسی و مواد غذایی احتکار شده شدند.

در این رابطه برابر اعلام این سازمان، طی روزهای اخیر مقدار ۳۶۵ تن روغن، ۲۷۳ تن آرد، ۹۳ تن ماکارونی، ۲۸۹ تن برنج، ۱۶۰ تن شکر و۷۷ تن سایر کالاهای اساسی احتکار شده کشف و با دستور قضایی به شبکه توزیع بازگردانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر این خبر، پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان تهران در راستای بازگشت آرامش به بازار و تامین امنیت غذایی مردم هیچگونه مماشاتی با افراد یا جریان‌های سودجو که معیشت مردم را به گروگان گرفته‌اند نخواهند داشت؛ از این رو از مردم استان تهران درخواست می‌شود اخبار و گزارش‌های خود پیرامون انبارهای احتکار کالا را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۴ و سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۳۱۱۴ به این سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه حضرت سیدالشهداء ع استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی

وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وحیدی همچنین با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در ۲۲ حوزه و ۱۱ هزار شعبه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم که در این انتخابات شرکت کنند. مرحله دوم مثل مرحله اول مهم است. همه گروه‌ها و سلایق و جریان‌ها به میدان بیایند و مردم را به حضور تشویق کنند.

وزیر کشور درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه‌های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می‌خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آن‌ها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران