Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:22:39 GMT

محموله ۲۵ تنی روغن احتکار شده در استان هرمزگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۷۶۶

محموله ۲۵ تنی روغن احتکار شده در استان هرمزگان کشف شد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از تشدید نظارت‌ها بر بازار کالاهای اساسی خبرداد و گفت: یک محموله ۲۵ تنی روغن احتکار شده در هرمزگان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، عباس مویدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نخستین روز از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان هرمزگان از ساعات نخستین بامداد، 25 اکیپ نظارتی در سطح استان با مراجعه به صنوف، عمده فروشی‌ها، فروشگاههای زنجیره‌ای و نانوایی‌ها اقدام به کنترل قیمت‌های کالاهای اساسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا ظهر امروز به تعداد 300 بازدید از نانوایی ها و سایر صنوف به عمل آمده و مشاهده شد کالاهای اساسی، به ویژه مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن مورد نیاز خانوار با قیمتهای مصوب در اختیار مردم قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: در برخی از فروشگاه‌ها نیز، بنا به وجود روغن از روزهای قبل، عرضه آن به قیمت‌های قبلی ادامه داشت.

10 تن روغن به بازار استان هرمزگان تزریق شد بیش از 9 تن روغن مایع خوراکی احتکاری در ایلام کشف شد تولید روغن نباتی با قیمت جدید آغاز شد

وی تصریح کرد: هر کدام از اکیپ‌ها شامل سه نفر بوده و در مجموع بیش از 80 نفر در اجرای این طرح شرکت کرده و نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.گزارش‌های تهیه شده توسط اکیپ‌های نظارتی، بصورت روزانه و در اسرع وقت به ستاد ارائه و با تمام تخلفات احتمالی به طور قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/864/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است

مسعود امرالهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمبودی در عرضه اقلام اساسی نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هیچ گونه افزایش قیمتی در حبوبات و دیگر کالاها نداریم.

به گفته او، با توجه به آنکه هیچ تغییر قیمتی در گروه کالایی صورت نگرفته است، از این رو مغازه داران موظف به رعایت هستند، در غیراین صورت با گرانفروشی برخورد می شود.

امرالهی ادامه داد: وظیفه نظارت بر خرده فروشی ها با سازمان حمایت است که بازرسان این سازمان با خرده فروشان متخلف باید برخورد کنند و چنانچه پس از بررسی واحد صنفی متوجه شدند که گرانی مربوط به حلقه تامین است، موظف به دریافت فاکتور و ارائه به بازرسان وزارت جهاد هستند تا برخوردهای لازم با شرکت تولیدکننده، تامین کننده و واردکننده در این خصوص صورت بگیرد.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد با بیان اینکه هیچ گونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی نداریم، افزود: بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف موظف به برخورد با گرانفروشی و تخلف در  حوزه خرده فروشی ها هستند و در صورت تخلف در حوزه تامین باید موضوع را به مجموعه ما و جهاد استان ها اعلام کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

او با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در عرضه شکر، حبوبات و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و اعلام معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ثابت ماندن ارزش افزوده یک درصدی کالاهای اساسی هرگونه افزایش قیمت شکر و حبوبات به بهانه های مختلف تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است