Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد اشرفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: براساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبتنی بر مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور چهار قلم کالای اساسی با نرخ جدید مصوب شده است.

وی گفت: بر این اساس از امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰  تومان، هر کیلوگرم تخم‌مرغ ۳۹ و ۸۰۰ هزار تومان، روغن مایع ۸۱۰ گرمی سرخ‌کردنی ۶۲ هزار تومان، روغن مایع آفتابگردان ۸۱۰ گرمی پخت و پز ۶۳ هزار تومان، پنیر چرب ۴۰۰ گرمی ۳۷ هزار  تومان، ماست دبه‌ای ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلویی کم‌چرب ۴۹ هزار و ۸۰۰ هزار تومان، هر کیلوگرم شیرخام ۳.۲ درصد چربی درب دامداری ۱۲ هزار تومان، شیر پاستوریزه بطری یک لیتری کم‌چرب ۱۸ هزار تومان و قیمت شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی کم‌چرب ۱۵ هزار تومان خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: گشت‌های بازرسی‌ سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی آمادگی کامل برای رصد بازار استان را دارند.

وی افزود: درخواست ما از مردم این است که اگر مواردی از گرانفروشی را مشاهده کردند، به شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سامانه نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا سریع و آنی رسیدگی شود.

اشرفی گفت: براساس آنچه در گفتمان‌های شفاهی اعلام شده اما هنوز موضوع ابلاغ نشده این است که جرایم تعزیراتی اصلاح و بازنگری شده و به هر دلیل در سطح عرضه مشکلی پیش آید، سودجویان بدانند که جرایم به‌شدت افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: شاید اعلام شود که برخی کالاها متاثر از کالاهای اعلام شده هم افزایش قیمت دارد اما هر کالایی که نیاز به افزایش قیمت داشته باشد باید مسیر قانونی آن از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی شود و در ستاد تنظیم بازار کشور یا ستاد تنظیم بازار استان قیمت جدید مصوب شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: کسی حق افزایش قیمت سایر کالاها را ندارد و باید این افزایش قیمت طی روال قانونی لحاظ شود.

وی گفت: اجرای صحیح طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نیازمند مشارکت و هم‌افزایی مردم و دستگاه‌های متولی در استان است.

برچسب‌ها کالای اساسی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار کالای اساسی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار هدفمندی یارانه ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی افزایش قیمت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر باران بر سر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا ضمن تضعیف سامانه بارشی، گاهی افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به آخرین اجرای مدل‌ها امروز در برخی نقاط شهرستان‌های طبس، بشرویه ،فردوس، سرایان و زیرکوه  انتظار بارندگی را داریم .

کارشناس هواشناسی افزود:  به لحاظ دمایی نیز امروز و امشب افزایش نسبی دمای هوا را در منطقه پیش بینی می‌کنیم.

لطفی گفت: صبح امروز سردترین‌های استان بیرجند وسربیشه با کمینه دمای ۷درجه و روز گذشته گرمتربن نقطه استان ایستگاه بندان با بیشینه ۲۹ درجه گزارش شده است.

وی افزود: تغییرات دما در مرکز استان در گرمتربن ساعات دیروز ۲۲درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است