Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اعلایی عصر پنجشنبه در نشست ستاد مشترک امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین افزود: حداکثر قیمت مرغ ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده و به نسبت به این رقم یارانه به افراد اختصاص یافته اما شاهد عرضه این محصول با نرخ ۴۲ هزار تومان در قزوین هستیم.

وی اظهار داشت: قیمت گذاری برخی اقلام اساسی در قزوین تا پاسی از شب گذشته با حضور نمایندگان بخش دولت و خصوصی انجام شد و با توجه به فضای موجود یک رفتار و اقدام مدیریت شده را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین اظهار داشت: در زمان حاضر که شرایط گذار است شاهد افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی بودیم اما با تمهیدات اندیشیده شده وضعیت قابل قبولی را شاهد بودیم.

اعلایی خاطرنشان کرد: اقدامات اصلاحی دولت در حوزه اقتصاد و پرداخت یارانه ها بدون شک منجر به ثبات اقتصادی که یکی از نیازهای ضروری بخش تولید است، می شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: وقتی فضای حمایت دولت از اقتصاد هدفمند شود و ثبات ایجاد می شود تولیدکننده با دغدغه کمتری به فعالیت می پردازد.

استاندار قزوین گفت: باید از همه افرادی که در صحنه خدمت رسانی به مردم و بازتعریف اقتصادی کشور مشارکت دارند و در حال یک اقدام بزرگ و اثرگذار هستند قدردانی کنیم.

اعلایی افزود: باید با نگاه همگرایانه و از تجارب گذشته در فضاهای مشابه به منظور مدیریت بازار و ثبات بخشی به آن استفاده کنیم تا مشکلی برای مردم ایجاد نشوند.

استاندار قزوین گفت: تدبیر استان در ذخیره سازی کالاهای اساسی و هماهنگی بین بخش ها خود را به خوبی نشان داد و  شاهد بودیم که علیرغم دریافت یارانه برای مرغ به کیلو ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان، مرغ  ۴۲ هزار تومان تهیه کردند.

وی اظهار داشت: اگر اقلام اساسی بیش از نرخ های مصوب عرضه شوند دستگاه های نظارتی به سرعت مداخله خواهند کرد.

این مسوول گفت: به مردم اطمینان می دهیم هیج مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و اجازه نمی دهیم اجناس با نرخ بالاتر از قیمت های اعلام شده عرضه شوند ‌و همچنین برخی کالاها ارزان تر از یارانه اختصاص یافته به آن در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در شرایط فعلی جدیت بیشتر برای بازرسی در بازار و برخورد با تخلفات صنفی از سوی تعزیرات تاکید شده است.

استاندار قزوین همچنین گفت: با هماهنگی های انجام شده یک هزار تن ماکارونی با نرخ مناسب در بازار قزوین نیز بزودی توزیع خواهد شد که منحصر به فرد استان است که مصرف ۴تا۵ ماهه استان می باشد.

برچسب‌ها امنیت غذایی یارانه معیشتی استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امنیت غذایی یارانه معیشتی استانداری قزوین امنیت غذایی یارانه معیشتی استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت