Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیدمجید امامی روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای فرهنگ و عمومی بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت بر پوشش کارکنان دولت که از سوی وزارت کشور و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مشخص می شود برعهده حراست دستگاه هایی اجرایی است.

وی گفت: براساس دستورالعمل که از سوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر ابلاغ شده است با هرگونه تخلف پوششی آقایان و خانم های کارکنان دولت و حقوق بگیران برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دستور العمل جزییات و شاخص های گوناگون از جمله رنگ پوشش لباس، قد و آراستگی مشخص شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: باتوجه به اینکه وزانت لباس کارکنان دولت همیشه پیشگام بوده است تلاش براین است موارد بسیار کمی از کارکنان که حجاب را رعایت نمی کنند خدشه ای به سیمای آراسته دیگر کارکنان دولت وارد کنند؛ نوع پوشش کارکنان در حقیقت الگوی برای مردم است.

امامی گفت: پوشش اسلامی علاوه بر کارکنان دولت شامل کارکنان مراکز عمومی ارائه کننده خدمات است.

وی افزود: این نوع پوشش هچنین کارکنان شرکت های هواپیمایی و راه آهن را نیز شامل می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در سفر ۲ روزه خود به خراسان شمالی از مراکز فرهنگی این استان بازدید کرد و همچنین با فعالان و کارگزاران مدو لباس و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی و فعالان دانشگاهی و حوزوی استان جلسات و دیدارهایی داشت. آخرین برنامه این مسوول کشور حضور در نشست شورای فرهنگ  عمومی استان بود.

برچسب‌ها بجنورد شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بجنورد شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی شورای فرهنگ عمومی کارکنان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله نخست را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم فرایند قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم  جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • جنجال ورود حجاب به سهمیه دارویی داروخانه‌ها | آنجا محلی برای بیمار است، با روان‌شان بازی نکنید!
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • مد خوب، مد بد!
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب