Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:19:08 GMT

فرماندار شاهرود: ۱۰ تن روغن احتکاری با قیمت مصوب توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۹۸۸

فرماندار شاهرود: ۱۰ تن روغن احتکاری با قیمت مصوب توزیع شد

ابوطالب جلالی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نخستین اولویت مجموعه مدیریتی شهرستان شاهرود در این روزها نظارت بر اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و مدیریت تنش‌های احتمالی در بازار است تا بتوان دولت را در پیاده سازی طرح اقتصادی خود یاری کرد.

وی با اشاره به کشف و ضبط کالاهای احتکار شده، تصریح کرد: از آن جایی که طی چند روز گذشته کالاهایی در اختیار توزیع کنندگان در شهرستان قرار داده شده بود، این احتمال وجود داشت که برابر ضوابط توزیع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه از ۲ روز پیش ۲۰خودرو در گشت‌های مشترک، نظارت بر بازار شاهرود را انجام می‌دهند، افزود: مبارزه با کم فروشی، گران فروشی و احتکار و نظارت بر تطابق قیمت‌ها با نرخ‌های اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار کشور و استان سمنان در دستور کار این گروه‌ها قرار دارد.

جلالی به کشف و ضبط چهار تن شکر و سه تن برنج انبار شده در ۲ روز گذشته نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در مجموع روغن‌های جامد و مایع، موادشوینده، ماکارونی، برنج و شکر بیشترین موارد احتکار را به خود اختصاص داده بودند.

وی یادآور شد: گشت‌های نظارتی همه روزه حتی در روزهای تعطیل در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در بازار شهرستان حضور دارند.

فرماندار شاهرود اضافه کرد: این طرح تا زمانی که آرامش بر بازار حاکم شود ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، روزانه ۵۰ بازرس و ناظر ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود در قالب ۲۰خوردرو در سطح بازار حضور دارند.

برچسب‌ها شاهرود ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود روغن خوراکی شاهرود روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار احتکار ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!