Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر امروز در مراسم تکریم و  معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه امام و مراجع تقلید برای حفظ نظام تاکید دارند، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ودیعه‌ای در دست نیروی انتظامی است و نسبت به انجام وظیفه خود در قبال حفظ نظام تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفظ امنیت فقط مختص دستگاه‌های امنیتی کشور نیست بلکه تمام اقشار مختلف باید تلاش کنند، گفت: فرهنگ نیروی انتظامی الگو گرفته از فرهنگ ولایت فقیه است.

میرحیدری با بیان اینکه اگر مشکل اقتصادی داریم ناشی از کم‌کاری‌ و ندانم‌کاری‌ است، گفت: امروز دولت مردمی آیت الله رئیسی پیگیر رفع مشکلات است و باید قوای مختلف کمک کنند تا دولت در بهبود شرایط اقتصادی مردم موفق عمل کند و اهداف نظام در گام دوم انقلاب محقق شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی رسالت بزرگی عهده‌دار است و مهمترین آن حفظ امنیت است، افزود: پلیس در تمام عرصه‌ها باید مدافع امنیت مردم باشد.

وی با بیان اینکه شاخصه‌های امنیتی استان اصفهان مطلوب است، گفت: بیشترین جرائم مربوط  به خارج استان است، لذا در راه‌اندازی ایست و بازرسی‌های استان اصفهان از مسؤولان اجرایی و قضایی خواستاریم به نیروی انتظامی کمک کنند تا امنیت بیش از گذشته ارتقا پیدا کند.

به گزارش فارس، در این آیین از خدمات علی سبحانی قدردانی و علی اصغر محمدی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اصفهان سردار میرحیدری تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نیروی انتظامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

کد خبر 6090442

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند