Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی که برای بازدید میدانی از وضعیت بازار کالاها در سطح فروشگاه‌های استان مرکزی حضور یافته بود، در دیداری چهره به چهره پای صحبت و دغدغه مردم ایستاد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درحالی که از روزهای اخیر مسئله اصلاح اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته در استان مرکزی نیز همچون تمامی استان‌های کشور آمادگی نسبی مسئولان استان طی این چند روز ایجاد شده به طوری که در طول چند روز گذشته به صورت مداوم و شبانه‌روزی ستاد تنظیم بازار استان مرکزی طی سه روز تا به امروز به میزبانی استانداری مرکزی، اتاق اصناف و همین طور سازمان صمت از ابتدای شامگاه تا پاسی از شب در استان مرکزی تشکیل و فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشات میدانی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم استان مرکزی از شهرهای مختلف استان مرکزی حکایت از آن دارد که در طول چند روز گذشته که موضوع هدفمندی ارائه‌ها و اصلاح قیمت‌ها در دستور کار قرار گرفته رفته رفته مردم در شهرهای مختلف مراجعه بیشتری به مراکز فروش و عرضه کالا داشته‌اند، این درحالی است که حضور اکیپ‌ها و تیم‌های بازرسی اصناف، صنعت و معدن و نیز جهادکشاورزی استان مرکزی در روزهای اخیر بیشتر و امروز نیز با تشدید بازرسی در سراسر شهرهای استان از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه کالا همراه بوده است.

 با افزایش تقاضای مردم "فرزاد مخلص‌الائمه" استاندار استان مرکزی با حضور در بین مردم در اراک در فروشگاه‌های عرضه کالا ضمن بازدید میدانی و بررسی وضعیت کالاهای مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ها پای درد و دل و دغدغه مردم استان مرکزی ایستاد.

در این دیدارهای چهه به چهره اقشار مختلف استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از حضور و دیدار با نماینده عالی دولت در استان مرکزی در بین آحاد جامعه، دغدغه و مسائل و درخواست‌های خود درباره وضعیت تنظیم بازار را با استاندار مرکزی مطرح کردند.

استان مرکزی فردای اصلاح ارز ترجیحی| تقاضای هیجانی در بازار مشهود استاستان بوشهر فردای اصلاح ارز ترجیحی| توزیع 190 تن گوشت مرغ / آرامش در بازار حکمفرما استاستان هرمزگان فردای حذف ارز ترجیحی| کمبود روغن در بازار به سرعت‌ برطرف شد/ خبری از هیجان تقاضا نیست

هرچند در این مدت حضور مسئولان مانند معاون سیاسی استاندار مرکزی، رئیس سازمان جهادکشاورزی و سایر مسئولان در بین مردم و در مراکز فروش کالا و گفت‌و‌گوهای چهره به چهره و شنیدن دغدغه مردم و تشریح اقدامات قدری از دغدغه مردم و نگرانی‌ها کاسته اما مردم همچنان منتظر دریافت اطلاعات بیشتری از روند طرح هستند.

انتهای پیام/711/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مرکزی استان مرکزی دغدغه مردم فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری