Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی افزود: ۲ انبار بزرگ احتکار روغن در بندرعباس شناسایی شد که از این انبارها در مجموع ۲۹ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد که پس از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان و پلمب انبارهای، روغن‌های مکشوفه وارد چرخه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: همچنین ۲ دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن روغن مایع خوراکی نیز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان جاسک توقیف شد که در این رابطه ۲  متهم دستگیر شده اند.
رییس شورای قضایی هرمزگان اظهارداشت: اطلاعات سپاه شهرستان میناب هم پس از اخذ دستور قضایی، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ تن و ۸۸۰ کیلوگرم آرد را در بندر تیاب شهرستان میناب کشف نمود که این آردهای مکشوفه پس از سیر مراحل قانونی به منظور توزیع به اداره صنعت، معدن و تجارت تحویل داده شد.
قهرمانی از کشف ۷۵۰ کیسه آرد در شهرستان سیریک خبر داد و گفت: مقادیر قابل توجهی برنج و روغن خوراکی احتکار شده در این شهرستان نیز پس از توقیف به سرعت برای عرضه در بازار در اختیار اداره‌های مربوطه قرار گرفته است. 
وی با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم همکاری دستگاه قضایی با دولت به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و سوء استفاده در عرضه مایحتاج عمومی گفت: همزمان با اجرای طرح‌های اقتصادی دولت، ۳۴ تیم مشترک نظارت بر بازار با محوریت دستگاه قضایی و همکاری دیگر دستگاه های متولی در استان هرمزگان تشکیل شده است. 
وی ادامه داد: مقرر شده قضات در سراسر استان هرمزگان با حضور در این تیم های نظارت بر بازار به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اداره صمت، نیروی انتظامی و بسیج به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه ها و انبارها بازدید نمایند.
وی یادآورشد: تیم های نظارتی همچنین ضمن رصد وضعیت بازار، با تخلف ها و سوء استفاده های احتمالی در محل برخورد کنند تا در نتیجه آن، از گران‌فروشی و تحمیل فشارهای مضاعف به مردم جلوگیری شود.
 رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین ضمن تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه احتکار و افزایش کاذب قیمت‌ها، موارد را به سامانه «سجام» دادگستری هرمزگان به آدرس اینترنتی sajam.scpd.ir گزارش کنند.
وی در پایان تصریح کرد: چنانچه دستگاه‌های متولی تنظیم بازار در راستای خدمت رسانی به مردم، علاوه بر انجام وظایف محوله در بعد نظارت نیز اهتمام لازم را داشته باشند، در واقع فرصت طلبانی که به احتکار کالاهای ضروری و مایحتاج عمومی می‌پردازند، در تحقق نیت شوم خود ناکام خواهند ماند.

برچسب‌ها وزارت دادگستری کالای اساسی هرمزگان روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار قوه قضاییه احتکار کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دادگستری کالای اساسی هرمزگان وزارت دادگستری کالای اساسی هرمزگان روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار قوه قضاییه احتکار کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای معاونان دادگستری کرمان اظهار کرد: برنامه‌محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثربخشی آنها را نیز مورد تجزیه  و تحلیل قرار دهند.

وی افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام اسلامی برداشته شود.

حمیدی از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب این شهر در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی، افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

حمیدی در پایان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس