Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:33:17 GMT

خرید مازاد دام عشایر استان ایلام از فردا شروع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۰۱۱۴

خرید مازاد دام عشایر استان ایلام از فردا شروع می‌شود

گروه استان‌ها - استاندار ایلام از آغاز خرید دام عشایر استان ایلام خبر داد و گفت: این خرید از فردا شنبه ۲۴ اوردیبهشت آغاز خواهد شد. - اخبار استانها -

حسن بهرام نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، از آغاز خرید دام عشایر استان ایلام خبر داد و گفت: این خرید از فردا شنبه 24 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

استاندار ایلام گفت:  نقش عشایر در دوران مقدس بی بدیل بود و امروز این مهم وظیفه ما را برای خدمتگزاری به این قشر پویا و ارزشمند دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت که بتوانیم در حد توان یاریگر آنان باشیم‌.
بهرام نیا با عنوان این مطلب که عشایر یار و یاور انقلاب هستند، گفت: امروز جامعه عشایری با تولیدات دامی و محصولات کشاورزی به کشور کمک اساسی می کنند.

آغاز کوچ عشایر به اصفهان/ ورود 6 هزار نفر از عشایر قشقایی و بختیاری به مناطق خوش ییلاق نهاده‌های دامی عشایر در ماه‌های آینده نیز قطعاً با ارز 4200 توزیع می‌شود گلایه‌های برخی معلمان در دیدار با رئیس جمهور/ سرانه غذایی دانش‌آموزان عشایر گرفتار تورم

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که دولت سیزدهم وعده داده که در شرایط سخت در کنار مردم باشد، اظهار داشت: امروز با سفر به این بخش می خواهیم در کنار مردم باشیم و در این راستا اعتباراتی برای تامین آب و تکمیل زیرساخت به موسیان اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: در راستای رفع مشکلات عشایر از فردا خرید دام مازاد انجام می شود.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات عشایر ضروری است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات قشر عشایر ضروری است.

مسلم مرادی امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سعی بر این است تا بخشی از مشکلات عشایر زحمت‌کش را که بخش عمده تولید را بر عهده دارند، حل شوند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر مستقر در منطقه عشایری کولیدر مشکلاتی در حوزه آب، راه و مخابرات دارند که در جلسه امروز مطرح شد تا پیگیری‌های لازم برای حل بخشی از آنها صورت گیرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه صنایع دستی در جامعه عشایری در جلسه امروز با حضور مدیران کل امور عشایر لرستان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که به عشایر داوطلب فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.

مرادی بیان کرد: تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی در این منطقه عشایری همزمان با جلسه شورای عشایری حضور دارند تا خدمات مورد نیاز عشایر ارائه دهند.

وی تصریح کرد: عشایر قشری تولیدکننده هستند که رفع مشکلات آن‌ها ضروری است و تداوم فروش دام در بین عشایر، به‌مرور منجر به بیکار شدن و مهاجرت آن‌ها به حاشیه شهرها می‌شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در عرصه منابع طبیعی در مناطق عشایر وجود دارد که باید در حفظ و بهره‌گیری مناسب از آن بیش از گذشته کوشا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا