Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:06:06 GMT

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در سنندج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۱۲۱۹

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان روز جمعه در حاشیه برگزاری این آزمون که در دبیرستان صادق وزیری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در سنندج با حضور ۹۹ نفر از حفاظ استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در رشته‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم در حال برگزاری است، افزود: از ۹۹ شرکت‌کننده کردستانی تعداد ۳۳ نفر در رشته‌های ۱۰ جز و ۲۰ جز و ۶۳ نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: به افرادی که در آزمون موفق شوند گواهینامه تخصصی دیپلم تا دکترا با ارزش علمی و استخدامی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

مرادی اعلام کرد: از ۹۹ نفر شرکت کننده این آزمون ۵۲ نفر خانم و ۴۷ نفر آقا هستند و بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان مربوط به رشته جز سی‌ام قرآن کریم است.

وی افزود: از کل شرکت کنندگان ۳۷ نفر مربوط به شهرستان سنندج، ۲۵ نفر از بانه، ۸ نفر از سقز، ۷ نفر از کامیاران، ۵ نفر از قروه، ۴ نفر از بیجار، سه نفر از دیواندره و سه نفر نیز از دهگلان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: در این دوره از آزمون قرآنی، سه روشندل قرآنی شرکت داشتند که دو خواهر دوقلو و یک نفر آقا هستند که با کمک منشی در هفدهمین دوره آزمون تخصصی حفظ شرکت دارند.

مرادی تصریح کرد: آزمون شفاهی این دوره نیز یکم تا چهارم شهریور ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 5488849

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج تبلیغات اسلامی کردستان سازمان دارالقرآن الکریم بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی گروههای جهادی مشهد کالاهای اساسی خراسان رضوی گردشگری ایلام نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»

آئین معنوی جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در محل برگزاری نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مسئولان برگزاری جشن تکلیف 2 هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

 

.

 

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در 25 غرفه درحال برگزاری است.

گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستانحضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام