Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام‌ جمعه سمنان گفت: اصلاح ارز ترجیحی در راستای حذف شکاف طبقاتی، احتکار و قاچاق کالا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد با بیان اینکه تغییرات ارز ترجیحی از سال 97 آغاز شده بود اظهار داشت: حذف ارز 4200 تومانی اقدامی ضروری در راستای ایجاد عدالت برای همه ایرانیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: جراحی اقتصادی دولت با هدف بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی مردم در حال انجام است و باید این اقدامات به خوبی برای مردم تبیین شود تا دولت و مردم با کمک هم اقتصاد کشور را بهبود ببخشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز کشور در حال یک جنگ اقتصادی است که دشمنان آن را تحمیل کردند گفت: اصلاح و توزیع عادلانه یارانه‌ها و اقتصاد یکی از شعارهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی بود و امروز با حذف ارز ترجیحی دولت سیزدهم گامی مهم در راستای حذف شکاف طبقاتی، احتکار و قاچاق کالا برداشته است.

مطیعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور در عرصه‌های مختلفی چون جنگ سیاسی و نظامی پیروز شده است و امروز در حال جنگ اقتصادی است گفت: امروز نیز با اقتدار در عرصه جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد دشمنان را در این عرصه نیز شکست می‌دهیم.

وی برخی از رانت‌خواران و منفعت‌طلبان از اجرای حذف ارز ترجیحی ناراحت هستند گفت: استکبارستیزان، غرب‌گرایان و منعت طلبان وجود ارز ترجیحی، دشمنان، منافقان و سلطنت‌طلبان مانع اجرای این طرح بزرگ که به سود مردم است نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دولت سیزدهم با اجرای این طرح ریسک بزرگی را انجام دادند گفت: باید اطلاع‌رسانی درست در این زمینه انجام شود و اقناع مردم با بیان فواید اجرای این طرح نیز صورت گیرد.

امام جمعه شهرکرد: مشکلات پیش‌آمده پس از حذف ارز ترجیحی مقطعی استامام جمعه یزد: نتیجه اصلاح نحوه مصرف ارز ترجیحی دولت سالم‌سازی و پیشرفت اقتصاد کشور استامام جمعه ساری: حذف ارز ترجیحی رانت و فساد را حذف می‌کند

امام‌ جمعه سمنان با بیان اینکه کالاهای اساسی در استان سمنان تأمین است و هیچ‌ گونه کمبودی وجود ندارد به وجود مرغ مازاد در این استان اشاره کرد و گفت: روزانه 130 تن مرغ مازاد به تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حذف ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی