Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فجر سپاسی شیراز از انگیزه بالای بازیکنانش صحبت کرد و گفت که برای کنترل این انگیزه تلاش می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی درباره دیدار فجر سپاسی شیراز مقابل هوادار اظهار داشت: از هواداران عزیزمان بابت حضور گرم و پُرشور در دیدار با نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم. در این مسابقه تلاش زیادی کردیم، اما شرایط زمین ورزشگاه حافظیه تأثیر بسیار زیادی روی فوتبال ما داشت و نتوانستیم نتیجه مطلوب را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته می‌دانم هیئت فوتبال استان فارس زحمات زیادی برای زمین حافظیه کشیده بود.

وی با بیان اینکه کاملاً به آینده امیدوار است، تصریح کرد: به خاطر فاصله زمانی کم بین دو دیدار، در این چند روز بیشتر مشغول ریکاوری بدنی و ذهنی بازیکنان بودیم. خدا را شکر بازیکنانم از هر لحاظ آماده هستند و با انگیزه کامل برای دیدار با تیم بسیار خوب، باکیفیت و باشخصیت هوادار آمادگی داریم. حریف یکی از تیم‌های بسیار منسجم لیگ برتر است و سرمربی بسیار خوبی دارد.

عنایتی: مقابل تراکتور بازنده شدیم، نباختیم!

 

سرمربی فجر سپاسی شیراز با تمجید از همتای خود در تیم هوادار بیان کرد: رضا عنایتی برادر بزرگتر و همشهری من است که از هر لحاظ، سابقه درخشانی در فوتبال کشور دارد. به ارتباط با او افتخار می‌کنم. با این وجود به کسب امتیاز  برابر تیم منجسم و باکیفیت هوادار محکوم هستیم. ان‌شاءالله با انگیزه زیاد و با تمرکز روی امور فنی، امتیازات کامل را از این بازی بگیریم.

سرآسیایی با اشاره به انگیزه فراوان شاگردانش در هفته‌های باقیمانده لیگ برتر گفت: چاره‌ای جز اینکه با تمام وجود برای سه امتیاز بجنگیم، کمبودهای گذشته را جبران کنیم و به شرایط مطلوب برسیم، نداریم. بازیکنانم مملو از انگیزه هستند و ما بیشتر مشغول کنترل این انگیزه هستیم تا خدای ناکرده وارد هیجان نشویم. امیدوارم از تمرکز فاصله نگیریم و بتوانیم نتیجه‌ای مطلوب به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا عنایتی تیم فوتبال هوادار فجر سپاسی رضا عنایتی تیم فوتبال هوادار فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!