Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:46:49 GMT

نظام سلطه امروز با ترفند نفوذ به دنبال تضعیف امنیت کشور است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۱۸۶

نظام سلطه امروز با ترفند نفوذ به دنبال تضعیف امنیت کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، امیردریادار حبیب الله سیاری عصر جمعه در نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم که در سالن همایش موزه دفاع مقدس قم برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در حقیقت برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است که اگر این جان فشانی ها و رشادت‌ها در دوران دفاع مقدس نبود؛ امروز این آسایش و آرامش در کشور وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت از موضوعات بسیار مهم و ارزشمند در هر جامعه‌ای است که همه کشورها تلاش می‌کنند تا امنیت را در راستای تأمین منافع ملی خود ایجاد کنند.

امیردریادار سیاری افزود: هدف اولیه دشمنان در تحمیل جنگ علیه کشورمان از میان برداشتن انقلاب اسلامی بود، اما این نیروهای ولایتمدار و باغیرت ارتش بودند که در کنار سایر نیروهای مسلح کشور با دلاورمردی برابر دشمنانی که دارای امکانات و تجهیزات کامل بودند ایستادگی کردند و حماسه فتح خرمشهر را پدید آوردند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی رزمندگان در عملیات بیت المقدس بیان داشت: در این عملیات تاریخی به خاطر همدلی و ایمان و هماهنگی خوب نیروهای مسلح و پشتیبانی‌های مردمی به پیروزی دست یافتیم.

دشمن به توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح ما واقف است

معاون هماهنگ کننده ارتش، با بیان اینکه امروز دشمن به توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح ما واقف است افزود: دشمنان در تلاش هستند در جنگ نرم و سایر عرصه‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند که با توکل بر پروردگار و با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب در این عرصه موفق نخواهند شد و مأیوس می‌شوند.

دریادار سیاری با اشاره به اهمیت عواملی همچون شهادت طلبی، ایثار، ایمان به خدا و ولایتمداری در موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: صدام توان نظام و دفاعی خود را برتر از کشورما می‌دانست و به همین دلیل به ایران حمله کرد، اما عوامل دیگری موجب شد تا ملت در میدان نبرد به پیروزی دست یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دستاوردهای دوران دفاع مقدس سرمایه‌های ارزشمندی برای کشور است که یادگاران دوران دفاع مقدس و نیروهای مؤثر و با تجربه جنگ می‌بایست فرهنگ ایثار و شهادت و گنجینه با عظمت دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند.

راه مقابله با دشمنان را پیروی از ولایت است

وی با بیان اینکه نظام سلطه امروز با ترفند نفوذ به دنبال تضعیف امنیت ملی ما است افزود: آنان با استفاده از این ترفند قصد تضعیف توان دفاعی کشور را دارند که در این راستا وظیفه داریم با هوشیاری تمام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در خصوص زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید دارند باید در این زمینه و برای دفاع از آرمان‌های شهدا تلاش کنیم چرا که دشمنان می‌خواهند آن را از جامعه ما بگیرند.

وی راه مقابله با دشمنان را پیروی از ولایت، داشتن بصیرت و کسب علم و دانش برای توانمندسازی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

دریادار سیاری عنوان داشت: هر کجا از راه و خط شهدا جدا شویم آسیب خواهیم دید و با ادامه دادن راه شهدا می‌توانیم از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دفاع و حراست کنیم.

کد خبر 5489119

منبع: مهر

کلیدواژه: حبیب الله سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران یادواره شهدا بوشهر کرمانشاه احتکار ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی گروههای جهادی بسیج سازندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز نانوایی مشهد ایلام معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.»

به گزارش تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است