Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: ارائه راهکارهای خلاقانه و نوآور برای رفع چالش‌های شهری و همچنین حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و خلاق‌بنیان از جمله اولویت‌های اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری است.

محسن معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با توجه شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» توسعه پایدار شهر با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا بهبود اکوسیستم و زیست‌بوم کارآفرینی، یافتن راهکارهای خلاقانه و نوآور در جهت رفع چالش‌های شهری، تسهیل شرایط برای رشد و توسعه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و خلاق‌بنیان از جمله اولویت‌های اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

رئیس مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی بلاک چین، گفت: کارگاه آموزشی تخصصی بلاک چین با هدف یاددهی و آموزشی رویکردهای کارآفرینانه و نوآورانه فناوری‌های جدید مبتنی بر بلاک چین، توسط مرکز نوآوری شهرداری مشهد، معاونت فرهنگی استانداری خراسان رضوی و هلدینگ راه نو، شرکت توزیع فناور با همکاری و حمایت مدیریت پژوهش و اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی با تاکید بر تقویت ارتباطات و تعاملات با شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌های خلاقیت و نوآوری در کلانشهر اصفهان و مشهد، تصریح کرد: ایجاد بسترهای لازم در جهت تسهیل زیست بوم کارآفرینی خلاقانه و نوآورانه شهر اصفهان، استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تجاری و دانشی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری و رفع چالش‌های مدیریت شهری، شناسایی و شبکه‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌های خلاقیت و نوآوری و تعامل و ارتباط با این شرکت‌ها، انجام پژوهش‌ها و تحقیقات مشترک بین شرکت‌های نوآوری و فناورانه کلانشهرها و نیازسنجی و شناسایی نیازها و چالش‌های شهری اصفهان و مشهد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوآورانه و فناورانه یکدیگر از جمله اهداف برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی بلاک چین بوده است.

کد خبر 574705

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شرکت دانش بنیان کلانشهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان شرکت های دانش بنیان دانش بنیان بلاک چین شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها