Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شهابی نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: شرکت فناوران سلامت ژیوار در راستای تحقق شعار سال، محرومیت زدایی، ایفای نقش انسان دوستانه و عمل به مسئولیت اجتماعی خود با تدوین و پیگیری طرحی در حوزه بهداشت و درمان بر آن شده تا با استفاده از ظرفیت های موجود، شرایط را برای برخورداری اقشار ضعیف و کم درآمد استان از حداقل های ممکن در این بخش فراهم و دغدغه طیف وسیعی از افراد جامعه در این خصوص را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کلیات طرح ارائه شده و سازوکارهای پیش بینی شده برای اجرای آن افزود: طرح مذکور در 3 مرحله و 11 فاز تعریف شده که مرحله نخست آن در صورت همراهی و هم افزایی سایر ارگان های دولتی و دستگاه های مسئول از نیمه دوم خردادماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

این جوان سیستان و بلوچستانی خاطرنشان کرد: این طرح با این شکل و قالب برای اولین بار در سطح کشور و به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود که با اجرای آن، به صورت مرحله به مرحله، سطح دسترسی هم استانی های عزیزمان به خدمات مشاوره ای و پزشکی را افزایش و از صرف زمان و هزینه های گزاف از طرف بیماران به ویژه بیماران ساکن در مناطق محروم و دورافتاده ممانعت می شود.

شهابی نیا با اشاره به اینکه شرکت هم اکنون در پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان مستقر بوده و مشغول فعالیت است افزود: بسیار امیدواریم تا پس از اجرای موفق این طرح در استان، زمینه را برای توسعه ملی آن و بهره مندی تعداد بیشتری از هموطنان عزیزمان در جای جای ایران اسلامی از این خدمت فراهم کنیم.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات سلامت فناوران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان حج و زیارت این استان، گفت: امسال هزارو ۷۵۵ زائر از سیستان و بلوچستان به مراسم حج تمتع از طریق فرودگاه‌های زاهدان و کنارک به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

غلامپور افزود: این همایش با هدف اموزش عملی مناسک حج قبل از سفر برای زائرین برگزار شده تا زائران با مناسک حج و قوانین و مقررات کشور عربستان سعودی اشنا شوند.
وی ادامه داد: تشرف زائران به سرزمین وحی از ۱۴ تا ۱۶ خردادماه در قالب ۱۵ کاروان در ۸ پرواز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان