Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:59:59 GMT

سه طبقه قبر در بهشت زهرا ٨٢ میلیون!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۱۷۰

سه طبقه قبر در بهشت زهرا ٨٢ میلیون!

روح‌الله محسنی گفت: پایین‌ترین قیمت قبر، رایگان است یعنی هرکس می‌تواند در فاز ٣ قطعه فعال داشته باشد و فقط ٥٠٠ هزار تومان هزینه خدمات بپردازد، اما قبر ٣ طبقه در قطعات عمومی، ٦ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان هزینه دارد.

به گفته معاون مجتمع عروجیان بهشت زهرا، در قطعات قدیمی، هر طبقه قبر ٢٧ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان و سه طبقه قبر در این قطعات ٨٢ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در فاز دوم بهشت زهرا هر قبر طبقه‌ای ١٦ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان است که سه طبقه ان ٥٠ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان می‌شود.

به گفته محسنی، اگر قبری یک طبقه باشد و ٣٠ سال از فوت فرد گذشته باشد، بهشت زهرا همان قبر را احیا می‌کند و تنها به بستگان درجه اول تحویل می‌دهد و به ازای هر طبقه، ٨ میلیون و ٦٠٠ هزار تومان دریافت می‌کند زیرا دیوارچینی و بلوک گذاری هزینه دارد، اما شناسنامه‌ای صادر نمی‌شود.

گفتنی است قیمت قبر در سال قبل در فاز یک، ٢٥ میلیون تومان بوده و در فاز دو هم ١٤ میلیون و ١٠٠ تومان بود است.

در فاز سه هم قطعات عمومی رایگان و سه طبقه خصوصی هم ١٨ میلیون تومان بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: قبور بهشت زهرا قیمت قبور بهشت زهرا ٥٠٠ هزار تومان بهشت زهرا سه طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود