Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی؛ سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز در محل فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی حضور یافت.

پیمان فخری سرپرست بازی‌های آسیایی، محمود عبداللهی مدیر کمیته روابط عمومی کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان این کمیته المپیک در این بازدید حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک در ابتدا از بخش‌ها و کمیته‌های مختلف فدراسیون بازدید به عمل آورد و از نزدیک با مسئولان و کارکنان این فدراسیون آشنا شد.

مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون نیز در این نشست صمیمی پس از نمایش نماهنگ سرود ملی ورزش زورخانه‌ای گزارشی از اقدامات فدراسیون را به اطلاع رئیس کمیته ملی المپیک رساند.

در پایان این نشست توسط باران چشمه با اهدای شال و نماد پهلوانی، از اقدامات صالحی امیری در جهت ترویج فرهنگ پهلوانی تقدیر به عمل آمد.

صالحی امیری: در انتخابات بی‌طرفم و امیدوارم فردی با کفایت رئیس کمیته شود/ 15 تیر بازنشسته می‌شوم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش پهلوانی سید رضا صالحی امیری کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش پهلوانی سید رضا صالحی امیری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی رئیس کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان