Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک رفاه کارگران در راستای توسعه خدمات کارت و ایجاد سهولت انجام امور دارندگان رفاه کارت همراه، خدمت "برداشت وجه از طریق کد اختصاصی به جای رفاه کارت همراه" را راه‌اندازی کرده است.
سهولت در انجام عملیات برداشت وجه، عدم نیاز به ورود کارت فیزیکی به دستگاه، حفظ امنیت با استفاده از رمز دوم کارت، تخصیص کد ده رقمی به دلخواه مشتری و امکان استفاده از رمز دوم ثابت (برای برداشت وجه حداکثر تا یک میلیون ریال) و رمز دوم پویا (برای برداشت وجه حداکثر تا سقف تعریف شده برای کارت)، از جمله مزایا و امتیازات این خدمت جدید بانک رفاه کارگران به شمار می ‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، دارندگان رفاه کارت همراه پس از مراجعه به شعب بانک و تکمیل فرم درخواست مربوطه، بدون استفاده از کارت و با وارد کردن کد انتخابی به همراه رمز دوم رفاه کارت، امکان برداشت وجه نقد از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه (تا سقف روزانه تعیین شده) را خواهند داشت. 
بر اساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این خدمت جدید به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک(فراد)8525-021 تماس بگیرند.

منبع: فارس

کلیدواژه: وجه دستگاه های خودپرداز بانک بانک رفاه برداشت وجه بانک رفاه رفاه کارت رمز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان