Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هیوا اسدبیگی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره تئاتر کردی سقز طی دو دهه فعالیت خود پذیرای هنرمندان بسیاری از داخل و خارج کشور بوده و اکنون پس از فروکش کردن شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری این رویداد هنری هستیم.

وی افزود: جشنواره هفدهم از روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در سقز و با حضور بیش از ۲۰۰ مهمان داخلی و خارجی در سه سالن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره تئاتر کُردی سقز اظهار داشت: جشنواره هفدهم با نمایش «دیوار» از سقز در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر آغاز شد و در این پنج روز سه سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی و ترویج جهاد کشاورزی میزبان اجراهای نمایش هستند.

اسدبیگی افزود: نمایش «سیاساڵ» از سقز، نمایش «ئاژەڵ» از بانە، نمایش «هێشتا قسەکانمان تەواو نەکردوە» از سنندج، نمایش «دیوار» از سقز، نمایش «دوورترین شاری جیهان» از ارومیە، نمایش «هاری» کاری مشترک از سقز و سنندج، نمایش «جرأت، حقیقت» از بانه آثار داخلی حاضر در این رویداد هستند.

وی خاطرنشان کرد: نمایش‌های «شه‌ویک له دوزه‌خدا» از اربیل عراق، «گیژه‌ن» از کویه عراق و «مه‌م و زین» از باتمان ترکیه نیز از جمله نمایش‌های خارجی در این جشنواره هستند که با دیگر نمایش‌ها در رقابت خواهند بود.

کد خبر 5489652

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سقز تئاتر ایران وزارت ارشاد هنرمندان تئاتر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد گروههای جهادی ایلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خراسان رضوی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت