Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@15:25:16 GMT

رژیم صهیونیستی از حقیقت واهمه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۷۰۰

رژیم صهیونیستی از حقیقت واهمه دارد

رایزن سفارت فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با اقدامات وحشیانه خود نشان داد که از حقیقت واهمه دارد.

به گزارش ایران آنلاین، محمد مصطفی جهیر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی، با اشاره به محکومیت رژیم صهیونیستی از سوی مردم ایران در پی به شهادت رساندن خبرنگار فلسطینی الجزیره، گفت: واکنش‌ها در کل دنیا نسبت به این عمل جنایتکارانه بسیار عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه از مسئله فلسطین حمایت کردند.

رایزن سفارت فلسطین در تهران اضافه کرد: مایلم از جمهوری اسلامی ایران، از رئیس جمهور، وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی و تمام موسسات و رسانه‌های گروهی به خاطر حمایت‌هایشان سپاسگزاری کنم.

وی افزود: این عمل وحشیانه نشان داد که رژیم صهیونیستی از حق و حقیقت ترس دارد و هر صدایی که بخواهد حقیقت ظلمی که بر ملت فلسطین می‌شود را نشان بدهد، آن را خفه می‌کنند.

مصطفی جهیر در پایان گفت: من از تمام رسانه‌های گروهی، به خصوص خبرنگارانی که در این زمینه بیانیه‌ای صادر کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم ان‌شاءالله روزی فرا برسد که این مصاحبه‌ها در قدس آزادشده، انجام شود.


انتهای پیام/


 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد با بیان اینکه موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است اظهار کرد: علاوه بر راهپیمایی‌های گسترده مردم کشورهای جهان در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، این روزها شاهد هستیم که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با تعطیلی کلاس‌های درس و برپایی تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه در جریان این راهپیمایی‌ها تا کنون افزون بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ها دستگیر شدند گفت: رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز از تجاوز و جنایت در غزه به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه نتوانسته است حماس و جهاد اسلامی را نابود کند حتی قادر به آزادی اسرای خود و وادار کردن مردم غزه به تسلیم نشده است.

صادقی نسب با اشاره به پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: این پاسخ مشروع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش نفرت از سران کشورهای حامی و همکار رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح دنیا شده است.

کد خبر 6089170

دیگر خبرها

  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد