Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از وب‌سایت روزنامه هیل نوشت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در بیانیه‌ای گفت: دموکرات‌ها دارند ۴۰ میلیارد دلار دیگر به اوکراین می‌فرستند، در حالی که والدین آمریکایی در سیر کردن شکم فرزندانشان مشکل دارند.

ترامپ گفت، هیچکس درباره کمبود شیرخشک در آمریکا حرفی نمی‌زند، مسئله‌ای که ترامپ آن را یک «بی‌آبرویی ملی» دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خانواده‌های آمریکایی در ۲۰۲۲ نمی‌توانند برای فرزندانشان شیرخشک بخرند، این غیرقابل تصور است! خانواده‌هایی که فرزندانشان حساسیت‌های حاد دارند و به شیرخشک‌های «آسان‌گوار» نیاز دارند هم وضع به مراتب ناامیدانه‌تری داشته و در تنگنا قرار دارند.

در اوایل این هفته، مجلس نمایندگان آمریکا حدود ۴۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین را تصویب کرد، از جمله ۸.۷ میلیارد بودجه حمایت اقتصادی، ۶ میلیارد دلار کمک امنیتی و ۹۰۰ میلیون دلار کمک برای خدمات‌رسانی به پناهندگان.

این بسته کمکی با ۳۶۸ رای موافق به تصویب مجلس نمایندگان آمریکا رسید و تنها ۵۷ تن از نمایندگان جمهوری‌خواه با تصویب آن مخالفت کردند؛ این بدین معناست که اکثریت اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا نیز از این بسته کمکی حمایت کردند.

رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا، چاک شومر (دموکرات) و رهبر اقلیت این مجلس، میچ مک‌کانل (جمهوری‌خواه) به توافقی با هدف تصویب این بسته کمکی در سنا دست یافتند، اما رند پل، سناتور جمهوری‌خواه سنای آمریکا جلوی تصویب ضرب‌الاجلی این بسته کمکی را گرفت.

رند پل خواستار آن شد که مقام «بازرس کل افغانستان» در متن این لایحه به گونه‌اش گسترش یابد که نقش نظارت بر بودجه‌های تخصیص داده شده به اوکراین را هم داشته باشد. او همچنین خواست که اضافه کردن این بخش به متن لایحه، به عنوان یک متمم به رای مجزا گذاشته نشود.

به صورت مجزا، قانون‌گذاران هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات نسبت به مسئله کمبود سراسری شیرخشک در آمریکا ابراز نگرانی کرده‌اند و برخی از آنان که فرزندان کوچک دارند، شخصا از افزایش قیمت و کمبود شیرخشک رنج می‌برند.

کد خبر 676423 برچسب‌ها شیر خشک روسیه - اوکراین اوکراین دونالد ترامپ جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شیر خشک روسیه اوکراین اوکراین دونالد ترامپ جوزف بایدن بسته کمکی جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، این خرید بزرگ پس از آن انجام شد که قزاقستان به منظور ارتقای ناوگان هوایی خود، ۱۱۷ هواپیمای نظامی متعلق به دوران شوروی از جمله رهگیرهای میگ-۳۱، بمب‌افکن‌های جنگنده میگ-۲۷، جنگنده‌های میگ-۲۹ و بمب‌افکن‌های سوخو-۲۴ مربوط به دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی را به حراج گذاشت.

ارزش قرارداد فروش اعلام‌شده یک میلیارد تنگه قزاقستانی یا ۲.۲۶ میلیون دلار بوده که نرخ میانگین هر هواپیما را تنها به ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار می‌رساند.

هرچند انگیزه ایالات متحده از خرید این تعداد هواپیمای قدیمی و غیرقابل استفاده فاش نشده است با این حال کارشناسان می‌گویند امکان دارد آنها برای استفاده و مصرف در اوکراین، جایی که هواپیماهای مشابه در حال خدمت هستند، خریداری شده باشند.

با توجه به اتکای اوکراین به تسلیحات دوران شوروی، این هواپیماها می‌توانند به عنوان منبع قطعات یدکی یا به صورت استراتژیک به عنوان طعمه در فرودگاه‌ها مستقر شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟/ تعهداتی «با تاریخ، با امضا»!
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند