Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@07:14:22 GMT

دامادی که مادر زن خود را با چاقو به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۴۹۸

دامادی که مادر زن خود را با چاقو به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت۲۰ چهارشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت امسال، صدای کمک خواهی و فریاد از مقابل خانه‌ای در محله ابوذر تهران بلند شد.

بیشتر بخوانید:

عروسی که مادر شوهر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند

اهالی به مقابل خانه مرد همسایه که تبعه افغانستان بود، رفتد و متوجه شدند او، همسر ۴۲ساله و دو دختر جوانش هدف ضربه‌های چاقو قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به بیمارستان انتقال یافتند اما ساعاتی بعد مادر خانواده فوت شد. در جریان تحقیق از دو دختر خانواده معلوم شد قاتل، داماد خانواده و شوهر یکی از آنهاست.

این زن در تحقیقات گفت: من و شوهرم دچار اختلاف شده و به خانه پدرم رفته بودم. آن شب شوهرم مقابل خانه پدری‌ام آمد و با من دعوا کرد. بقیه اعضای خانواده هم آمدند تا دعوا پایان گیرد اما نشد و شوهرم که چاقو داشت هر چهارنفرمان را زخمی کرد و متواری شد. با مشخص شدن هویت قاتل فراری، او تحت تعقیب قرار گرفت و دو ساعت بعد از مرگ مادرزنش وقتی همه راه‌های فرار را روی خود بسته دید به کلانتری رفت و تسلیم شد.

محمد حسین زارعی، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی مدعی شده به رفتارهای همسرش سوءظن پیدا کرده و همین باعث درگیری‌هاشان شده و آن شب با تهیه چاقو به مقابل خانه پدری او رفته و با همسرش درگیر شده و او و سه عضو خانواده‌اش را زخمی کرده بود. حال پدرزن متهم وخیم است و پزشکان در تلاش هستند او را از مرگ نجات دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140400 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث مقابل خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند