Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@01:42:36 GMT

پیام قدردانی و سپاس وزیر آموزش و پرورش از رهبر معظم انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۱۵۷

پیام قدردانی و سپاس وزیر آموزش و پرورش از رهبر معظم انقلاب

به گزارش فارس، در پی عنایات مشفقانه و توصیه‌های حکیمانه‌ مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پیامی به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام کرد.

در این پیام آمده است:

«رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامت و طول عمر با برکت برای آن رهبر فرزانه؛ خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رحمت الهی از فراز کوه حکمت سرزمینمان با نسیم اردیبهشتی، به سوی ساحت خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت کشور وزیدن گرفت و نوازشگر جان، عقل و ذهن مؤثرترین عاملان هویت آفرینی ملی نسل تمدن ساز آینده‌ کشور گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب به عنوان خادم نظام آموزش و پرورش کشور و معلمان و زحمتکشان این عرصه خطیر، مراتب قدردانی و سپاس صمیمانه خویش را از عنایات مشفقانه و توصیه‌های حکیمانه‌ حضرتعالی در دیدار با فرهنگیان معظّم تقدیم می‌دارم و به استحضار می‌رسانم که تا پای جان، تمام توان خود را جهت تحقق منویات و رهنمودهای جناب‌عالی صرف می‌نمایم؛ امیدوارم توفیق نصیبمان شود تا در دیدار آینده شاهد شکوفایی لبخند رضایت امام و مقتدایمان باشیم.

خداوند قادر متعال را خاضعانه شاکر و سپاسگزارم که دستگاه تعلیم و تربیت همواره از الطاف کریمانه و رهنمودهای عالمانه حضرت‌عالی بهره‌مند بوده است و از درگاه حضرت احدیّت طول عمر با عزت حضرت مستطاب‌عالی را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر- اروحنا له‌الفداه- برای پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی خواستارم.

جامعه معزز فرهنگیان همواره مشتاق رهنمودهای داهیانه و دعای خیر جناب‌عالی برای حضور مؤثر در عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش‌عالی و داشبورد‌های مربوطه و ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور بین مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی منعقد شد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، این تفاهم‌نامه به امضای علی باقر طاهری نیا معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مسعود فیاضی قائم مقام دبیر و رئیس مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

از جمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه می‌توان موارد زیر را برشمرد:

- ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور

شامل: پایش و رصد وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی مبتنی بر شاخص‌های مورد اشاره در اسناد بالادستی و اساسنامه­‌های مصوب به طور نظام­مند و در ابعاد مختلف (سطح کنشگران اعم از دانشجویان، اعضای هیئت علمی، دانش‌آموختگان، یاوران علمی و کارکنان و سطح داده‌های نهادی) بر اساس شاخص­‌های بیان شده در سند نقشه جامع علمی کشور و سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی

- استخراج روند‌های داخلی و بین‌المللی تغییرات در تولید علم و وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی

- ایجاد و توسعه پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش عالی در محور‌های مختلف

- تأمین زیرساخت لازم برای پایش و رصد مستمر و استقرار اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

- ایجاد و توسعه داشبورد‌های مدیریتی – تحلیلی برای بهره‌برداری مرکز، مدیران دانشگاهی و سایر ذینفعان نظام برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری آموزش‌عالی

- ارائه گزارش‌های مبتنی بر داده­‌ها و روند‌های رصدی به منظور استفاده در تصمیم­‌سازی­‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به مرکز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد